Senaste nytt

EBD: SAS Meet and Greet in Stockholm - May 28, 2015

El0

Medlem
Gällande SMILE-taggarna så har jag fått ett gäng på lite olika sätt
1) fråga kabinpersonalen
2) fråga personalen i "service center" på ARN T5
3) fick ett mobiltelefonnr till uniformsansvarig i Norge som snällt skickade mig en bunt på posten.

Det är saker som punkt tre som gör att jag är lojal mot SAS, att de faktiskt tar sig tid att göra lilla mig glad. :)
 

El0

Medlem
Nej nej, har bara 8-9 st. Har inte varit på jakt på länge.. Kanske ska göra ett ryck och se om man kan få ihop några fler :)
 

Jacob

Medlem
SMILE-taggarna lanserades faktiskt på vårt första event för fyra år sedan.

Det här är de ursprungliga:

IMG_7381-720x480.jpg


"Today I'm on fire" är nog min favorit. Jag testade faktiskt att han på mig den bara någon dag senare, när jag ändå skulle resa med SAS. Då hade inte ens alla crews fått dessa.

Numera har dessa utökats med en rad andra.
 
A

Aurora

Guest
Hur gick det? Säg att du lyckades och du blir min idol!
Har viss förhoppning. Hon hade bara jobbat två månader och var mycket öppen med att tillgången på något mer än wasa-knäcke var något dom fått mycket klagomål på och något som dom såg över.

Jeg og en pandion (ikke medlem på forumet) pratet med henne om å få inn mat på norden, og hun var helt tydelig på at det skulle skje et menybytte til høsten - og f.eks renklämman var et godt alternativ. Eventuelt sandwich. Hun var klar på at noe mat måtte inn, og at det ikke hang på greip at 1 times flyturer til Europa har mer servering enn flighter på 2 timer innen norden. Så jeg har mer en en förhoppning, jeg har en forventning om at ting kommer til å endre seg nå. Jeg visste fra før av (før møtet) at menyen skal endres til mer konstruktiv mat (for mye søtt og sukker), så things are going to happen.
 
Toppen