Senaste nytt

EBD-inbjudan till Gröna Lund

johhenrik

Medlem
Anyone EBD can sponsor two guests? I can transfer 11000 Amex Membership Rewards

I can give you one and maybe someone else here can give you the second one. I have to run out right now, but I am back in a few hours, so drop me a pm if you need one and are able to score the second one somehow.
 

Nemo

Medlem
449 st kvar nu kl 1431. I den här takten (2h, 122 biljetter, dvs 1 biljett/min) är biljetterna slut ikväll kl 22.

Beställt:)
Utgår fr att man inte behöver gå själv utan kan ge bort vouchern. Hittar iaf inget i det finstilta om det...
EDIT: Ditt namn står på vouchern, det står på inbjudan "Då kan du och din familj/vänner uppleva Gröna Lund...", vouchern går f.ö. lätt att manipulera i valfritt bildbehandlingsplan. Jag utgår från att det unika löpnumret kopplas till ditt namn, och att de kommer att fråga efter EBD/EBG-kortet vid entrén.

EDIT2: Nu kl 1555 är det 323 st kvar. Det ger 1,5 st/min. Om takten inte ökar tar de slut kl 1930. Men takten lär öka, så troligen slut kl 1820.

EDIT3: Kl 2200 fanns det 85 biljetter kvar. Jaja, jag trodde att de skulle gå åt fortare efter middagen.
 
Last edited:

Malu

Medlem
199 kvar just nu. Klickar man på "Events" så finns också ett erbjudande om biljetter till Dolly Parton. Just nu 100 kvar av 100 så antingen inte särskilt populärt eller så är det bara dåligt (eller inte alls) marknadsfört.

Skärmklipp.PNG
 

Svante

Medlem
449 st kvar nu kl 1431. I den här takten (2h, 122 biljetter, dvs 1 biljett/min) är biljetterna slut ikväll kl 22.


EDIT: Ditt namn står på vouchern, det står på inbjudan "Då kan du och din familj/vänner uppleva Gröna Lund...", vouchern går f.ö. lätt att manipulera i valfritt bildbehandlingsplan. Jag utgår från att det unika löpnumret kopplas till ditt namn, och att de kommer att fråga efter EBD/EBG-kortet vid entrén.

Ja fast om det nu är så, hur i Helgoland ska alla dessa som får biljetter av medlemmar här på sidan kunna komma in??? Ska de träffas utanför?:) Lär ju bli en himla röra... Och vem säger att alla går omkring med sina SAS-kort på fickan:)

Men visst, mitt namn står ju på biljetten, men kanske kan man komma runt detta med ngn form at skrivelse, typ fullmakt?:)

Någon som kan ha koll på om man kan gå in 6 personer om en av dem sex är under 5 år? Dvs skulle kommit in gratis iaf?
 

Svante

Medlem
Ja det är inte så noga. Den lilla ska nog inte åka så mycket iaf...
Handlar mest om hur jag ska få in dem utan att jag själv behöver ta mig dit...
 

Nemo

Medlem
Ja det är inte så noga. Den lilla ska nog inte åka så mycket iaf...
Handlar mest om hur jag ska få in dem utan att jag själv behöver ta mig dit...
Jag har samma problem... Enligt Gröna Lund behöver 0-3 åringar inget åkband om hon åker i föräldrarnas famn. Men kommer hon in utan att ha biljett kl 10-12? Kommer man f.ö. in på SAS vouchern efter kl 12? Det står att den gäller 1 juni, så man borde komma in senare.
 
Toppen