EBD-inbjudan till Gröna Lund

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jacob, 7 Maj 2014.

1. Jacob

Jacob Medlem

Detta kom precis på mailen. Kul initiativ!

A child's dream – Grönan all to yourself (almost!)

On June 1, Stockholm's amusement park Gröna Lund will open at 10:00 just for you as a EuroBonus Diamond member. This means that you and your family/friends get to enjoy the rides two hours before everyone else. And you'll also be able to meet representatives from SAS. Entrance including rides costs just 500 EuroBonus points per person (maximum 5 tickets/person). See you there!

11 personer gillar detta.
  2. Thornado

Thornado Medlem

Och loggar man in på sidan som länkas till i mailet så verkar man nu kunna se vilka "extra benefits" som annonserats om tidigare som man kan välja mellan.

3 personer gillar detta.
  3. Jacob

Jacob Medlem

Kul att det är ute nu!

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och för oss som vill ta oss upp billigt till Stockholm för Grönan-besöket kör SAS en kort kampanj med 50 % på bonusresor till Stockholm (från åtminstone Köpenhamn).

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att SAS kommer med lite initiativ för EBD! Det kan behövas tycker jag! Ni får ha det så kul!

5 personer gillar detta.
  6. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Väldigt bra intiativ SAS! Jag kommer med barnen.

1 person likes this.
  7. NotRyan

NotRyan Medlem

Inte hänga läpp agehall :) Jag kan bjuda dig på Grönan den 1 juni om du vill gå, fria åk hela dan förutom spökhuset :D

6 personer gillar detta.
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, jag hänger absolut inte läpp! Jag tycker det är jättekul att SAS försöker göra något bra för sina EBD. Jag valde (kanske dumt nog) att inte aktivt försöka nå EBD och det står jag fast vid för tillfället, så det är helt mitt eget val att inte vara EBD.

Ang ditt erbjudande - jag vet inte hur mitt schema ser ut än, men det kanske blir aktuellt - vi kan ju snacka lite på Monks den 22:e...

9. Tockstew

Tockstew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS körde motsvarande Grönan grej för EBG någongång 2006-2007.

10. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ska bli skoj dag. Har bjudit några vänner med mig så vi syns där!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!