Easyjet startar ny linje mellan London och Åre Östersund

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av anjak, 18 Augusti 2016.

1. anjak

anjak Medlem

2. Verkar vara söndagar och priserna börjar på £37, vilket ju är helt okej.

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det där är en högoddsare som linje, kul satsning!

jerixon och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. Kommer inte att vara en linje för mig, men jag gillar att Easyjet satsar på Sverige igen (om än i liten skala).
    Att hoppas på ARN-LIN efter en misslyckad satsning på MXP verkar inte hoppfullt, men jag ser gärna en satsning på t.e.x Verona (Garda)...

Last edited: 18 Augusti 2016
    jerixon gillar detta.
  5. lunne

lunne Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Med vänner i Åre och bosatt i London tillåter jag mig att utbrista (likt Gert Fylking): Äntligen!

Skidåkning vintern 2016/2017 är räddad...

Lonelyflyer och Palazzi gillar detta.
  6. lunne

lunne Medlem

Land:
    United Kingdom United Kingdom
    Försökte precis hitta datum och priser men gick bet. Cristoffer, var hittade du info?

7. easyjet.com

8. Handlar om att fylla tot 2000 flygplansstolar på 14-15 avgångar, vilket dom nog gör mha marknadsföring mot resebyråer i UK. Verkar vara en genomtänkt satsning i sammarbete med flera aktörer (till skillnad mot när enskillda kommuner pungar ut med miljoner för egna linjer). Och skistar och gänget bakom har väl muskler?

Stor satsning på direktflyg ska locka turister från Storbritannien till länet

9. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Otroligt bra föe turismen i Jämtland. Den är lite trög nu med fallande norsk krona och ryssarna känns som de inte är lika heta.
    Bring on britain!

10. Pundet går ju inte bättre...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!