Senaste nytt

E-nyhetsbrev Amex Elite

Doctor-X

Medlem
Fick för första gången ett "E-nyhetsbrev Elite" från AmEx

Mycket information som är känd och oförändrad jämfört med tidigare men noterade detta:

"Ge din poängintjäning en boost
I sommar kommer vi att ge dig chansen att tjäna Extrapoäng i ännu högre takt än vanligt. Så håll utkik i din mailkorg efter mer information."

Låter som man kommer kunna dra in lite mer Eurobonuspoäng i sommar. Får man önska så vore det grymt med dubbelt-upp, men känns som önsketänk.
 

John Rambo

Medlem
Trevligt utskick, alla påminnelser om resor är välkomna i dessa tider.
Hoppas så innerligt på att det så smått öppnar upp för såväl utökad intjäning som res-möjligheter igen inför sommaren!
 
Såg denna på Instagram nyss!


EF3272E6-73D0-4EC8-8400-167BB0042F38.jpeg
 

Doctor-X

Medlem
Det som @Ludvig Skalme visar är en ad. Det kommer bara upp ibland och finns inte bland deras vanliga bilder de lägger upp.

Tänkte inte bara på en vanlig bild utan på deras Stories - just pga att det står 54m högst upp i bilden. Men hittade inte samma bild när jag nu tittade igenom deras Stories. Men som du skriver @Tonton kan det vara en Ad också.

Vi får se vad som händer :)
 

Tonton

Medlem
Tänkte inte bara på en vanlig bild utan på deras Stories - just pga att det står 54m högst upp i bilden. Men hittade inte samma bild när jag nu tittade igenom deras Stories. Men som du skriver @Tonton kan det vara en Ad också.

Vi får se vad som händer :)
Hm, ja när du säger det...

Jag fick upp det som en ad för cirka 2h sedan - så verkar onekligen lagt ut något lite för tidigt ifall de dragit tillbaka det nu. Det är ju faktiskt en vanlig story på bilden - "I stand corrected" :)
 

hallgren

Medlem
Jag tittade på den på Instagram för någon tills sedan, nu ändrad. Jag har inte heller fått något mail.
 
Toppen