Dyka från MV Pawara vid Simlan Islands

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Skyraider, 18 Juli 2015.

1. Skyraider

Skyraider Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    @Sofia kanske har några förslag?

Sofia gillar detta.
  3. tomle

tomle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag åkte med Dolphin Queen, helt fantastisk upplevelse att dyka där, fortfarande ett av mina absolut bästa dykminnen. I min grupp var vi endast två AOWD + en instruktör.
    Dolphin Queen ser ut att ha lite lägre standard än den båt som du föreslår, oavsett så kommer det att bli ett minne för livet!

Liveaboards Similan Islands and Mergui Archipelago

Skyraider gillar detta.
  4. Sofia

Sofia Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pawara är en fin båt med bra standard så du kommer få en fin trip :) När det kommer till liveaboards i Thailand så gäller uttrycket att "man får vad man betalar för" mer än vanligt. På gott och ont.

Annars om man vill boka liveaboards i Thailand och Burma kan jag rekommendera att boka via mina vänner Ric och Clive. De har båda jobbat i regionen i mer än 10 år och har stenkoll på vad som är bra just nu. Thailand Diving - Similan Liveaboard - Diving Burma Mergui | Khao Lak och nej, jag tjänar inget, förutom deras vänskap och tacksamhet, på att rekommendera dem ;)

Skyraider gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!