Senaste nytt

Duschar på gång i SAS-loungen på Arlanda

Delayed

Medlem
Trevligt, men som bosatt i Sverige, och nästan alltid på väg till eller från hemmet då Arlanda passeras, kommer jag nog personligen inte att använda dom.
 

Jacob

Medlem
Nice. Om man är positivt lagd så skulle detta kunna vara ett tecken på att det planeras mer longhaul till/från Arlanda! :)
Jag tror inte alls att du är helt fel ute. Under alla år som varit har Kastrup varit flaggskeppsloungen, både i storlek och faciliteter. Nu är tanken att loungerna ska bli mer jämlika. Det kommer duschar till Arlanda och även lite andra nyheter. Det ska bli väldigt spännande att få se resultatet.

Arlandaloungen kommer invigas samma dag som Hong Kong-linjen startar och det är ingen slump, det handlar helt klart om att kunna erbjuda en bra markservice, som man kan känna sig nöjd med och stolt över, när man samtidigt startar en helt ny linje med ett nytt flygplan med nya kabiner. Det är ingen dålig start och grund för fler interkontinentala linjer.
 

Canadien

Medlem
Den kan nog komma till användning för Diamond med lounge on arrival. Jag har flera gånger tagit omvägen hem efter ankomst från USA innan jobbmöten just för att duscha.
 

Stockholmer

Medlem
Fick också bekräftat en trevlig nyhet idag från projektledaren som ansvarar för ombyggnationen av Arlandaloungen i terminal 5 - det kommer duschar i loungen.

Som jag förstod det kommer dessa finnas så snart ombyggnationen är klart, dvs juli eller augusti. Riktigt positivt!


Hallelujah!
Tänker på hur skönt det är med en dusch efter en varm sommardag i stan för att sedan ta ett långflyg vidare ut i världen.
 

ljt

Medlem
Hur är det med detta egentligen nu när den nya loungen är på plats, finns tillgång till dusch i SAS Lounge? Kan inte hitta info om detta...
 
Toppen