Dublin - Tips på hotell

Diskussion i 'Hotell' startad av SvartMjolk, 16 Januari 2013.

1. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flygbiljtter inför Sveriges bortalandskamp mot Irland i september är fixade. Nu gäller det att hitta något bra hotell mellan 5 och 9 september?

Någon som har några personliga favoriter i Dublin? Vi har tänkt oss en budget på rum för under 1 000 kronor per natt. Något mer är självklart också OK.

Har sett att ett Doubletree by Hilton öppnar inom kort i Dublin. Någon som vet om de brukar ha bra introduktionspriser?

2. Jag har bott på "The Morrisson" som nu blir DoubleTree. En mycket trevlig upplevelse. Annars ligger Conrad väldigt bra, men 1 000kr per natt kan du nog glömma :p Det blir nog från €150 och upp om du vill ha 4* och upp.

Med Hilton kan det vara en ide att kolla natt för natt i Europa. Hilton prissätter alltid vistelsen med den dyraste natten för hela vistelsen i Europa, men inte allt i USA. Jag har sparat en del ibland på att ha flera bokningar på samma hotell över en vistelse.

3. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jasså, är det Morrisson som blir DoubleTree, intressant.

Ja, 1 000 kr per natt är tyvärr budgeten eftersom vi kommer vara ett gäng studenter.

Bra tips att kolla natt för natt. Det har jag alltid missat är jag söker på Hilton.com

4. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mitt tips är Luxury 5-Star Hotel Dublin | Dublin 5-Star Hotels
    Superbt läge vid St Stephen's Green. Ett riktigt stycke Irländsk historia, byggt 1824. Den Irländska konstitutionen undertecknades här 1922. Men 1000 kr lär inte räcka....

5. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ju riktigt trevligt ut, men tyvärr för dyrt för gruppens budget. Men vinner vi på lotto eller får "löneökning" från CSN så kanske! :cool:

6. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser ju bra ut. Dessutom verkar de ha rum för tre och fyra personer vilket kan minska kostnaderna. Tack!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!