Senaste nytt

Dubbla/Trippla poäng på Hilton 1 maj - 31 augusti 2017

Fredrik

Medlem
Var hittar man erbjudandet när man är inloggad? Klickar jag på länken kommer jag till en inloggningssida som jag inte kommer förbi trots att jag är inloggad på min Hilton-profil.
 

J-Dog

Medlem
Någon som vet hur Hilton hanterar en 2X points package bokning? Rimligt är väl att man får 2x base point + 2 el 3 x base point i kampanjen.
 

Tonton

Medlem
Någon som vet hur Hilton hanterar en 2X points package bokning? Rimligt är väl att man får 2x base point + 2 el 3 x base point i kampanjen.

Undrar exakt samma sak! Är på gång att boka några nätter och funderar på om det är värt att boka 2X point-rate pga detta.
 

RonnieK

Medlem
Alla kampanjer baseras på base points som man får 1x av. 2 st 2x-kampanjer ger totalt 3x points. En kombination av 2x och 3x ger 4x points totalt.
 

Maja

Medlem
@beatonthebrat Det ska inte spela någon roll att du hade bokat innan. Se bara till att du är registrerad för denna. Så har det iaf tidigare fungerat för mig. Har en hög med bokningar också i juni/juli så detta blev en trevlig bonus. :)
 

taxvalp

Medlem
Glöm inte att det funkar även för rena poängbokningar om ni lägger något till notan. Bodde en natt på Hilton Narita (20k poäng) och köpte två drinkar i baren. Det genererade trippla poäng, bonuspoäng för att jag bokade boendet i appen samt HHD-bonus på 1000 poäng. Cirka 2500 poäng in på kontot...
 
Toppen