Senaste nytt

Dubbla/Trippla poäng 1 sep - 31 dec

Jag bokade via appen och blev uppgraderad av hotellets egen bokningsvdelning innan min stay efter en mailkonversation kring eventuella extrakostnader för barn. Nu hävdar Hilton att jag inte bokat denna stay via appen så inga trippla poäng än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska bevisa att jag gjort bokningen via appen. Gör ett par försök till via kundtjänst men känns inte som att det kommer lyckas.

Det är inte lönt. Så länge du inte har skärmdumpar tagna under bokningen så är det bara att glömma.
Jag tog mig tid att skriva mail både till kundtjänst och till Hhonors facebooksida (vem som nu svarar där) utan framgång. Dom hävdar med en dåres envishet att jag bokat via hemsidan vilket inte är sant.
Jag bokade tre stays samtidigt och kom på efter den första att jag var tvungen att boka via appen för att få 3× poäng, varför jag bytte bokningssätt. Det är alltså de två sista jag försöker få poäng för.

Jag har två bokningar kvar på Hilton (prepaid ej avbokningsbart) men sen blir det inte fler. Alla kan göra fel och saker kan strula, vilket jag absolut har överseende med, men när jag som kund blir beskylld för att ljuga (inte uttalat ordagrant dock) bara för att deras it-system fallerar (eller vad det beror på) blir jag arg på riktigt.
 

Valley

Medlem
Det är inte lönt. Så länge du inte har skärmdumpar tagna under bokningen så är det bara att glömma.
Jag tog mig tid att skriva mail både till kundtjänst och till Hhonors facebooksida (vem som nu svarar där) utan framgång. Dom hävdar med en dåres envishet att jag bokat via hemsidan vilket inte är sant.
Jag bokade tre stays samtidigt och kom på efter den första att jag var tvungen att boka via appen för att få 3× poäng, varför jag bytte bokningssätt. Det är alltså de två sista jag försöker få poäng för.

Jag har två bokningar kvar på Hilton (prepaid ej avbokningsbart) men sen blir det inte fler. Alla kan göra fel och saker kan strula, vilket jag absolut har överseende med, men när jag som kund blir beskylld för att ljuga (inte uttalat ordagrant dock) bara för att deras it-system fallerar (eller vad det beror på) blir jag arg på riktigt.

Var så jag också gjorde.
Gjorde ny bokning på appen och därefter avbokade jag den andra.
 

jumbooze

Medlem
Jag bokade via appen och blev uppgraderad av hotellets egen bokningsvdelning innan min stay efter en mailkonversation kring eventuella extrakostnader för barn. Nu hävdar Hilton att jag inte bokat denna stay via appen så inga trippla poäng än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska bevisa att jag gjort bokningen via appen. Gör ett par försök till via kundtjänst men känns inte som att det kommer lyckas.
Alla min app bokningar har funka klockrent. Så tråkigt med strul, jag vet inte mer än att man kan ta skärmskott på bokningssidan innan man trycker på sista knappen.
 
Toppen