Senaste nytt

Dubbla/Trippla poäng 1 sep - 31 dec

Impendill

Medlem
Nej, men bonuspoäng! ;)

Har du bokat via Appen så får du ju 3x så många poäng om det är en vistelse innan 31/12. Annars är det dubbla poäng om du har bokat via hemsidan. Du har väl anmält dig till denna kampanj?

Hilton HHonors - Double Your HHonors

Absolut, anmälde mig och bokade om allt via appen.

Delade upp vår 15 dagars vistelse i 6 bokningar och fick priset 10.500 AUD istället för 14.000:)
 

Senator

Moderator
@agehall, inte helt med att HH points är pesos. Går fortfarande att fynda..

11 nätter på Hawaii snart för 400' poäng när snittpriset i cash är $450 är ok i min bok. Uppskattat anskaffningskostnad är $8 000.
 

Impendill

Medlem
I månadens statement från Hilton kan jag klicka på en länk "Get Triple points for your next stay"

Skärmavbild 2016-11-06 kl. 09.28.13.png


Och väl där står det att kampanjen gäller: " Please note this offer is only valid for recipients of the email invitation and is not transferable. Offer valid at participating hotels and resorts in the Hilton HHonors™ portfolio Subject to availability. Valid for stays between February 1, 2016 and January 31, 2017. Must book Plan Code “ZZHPC3" or “Z3C", online only."

Jag blir förvirrad här, vad skiljer nuvarande kampanj åt i tråden mot denna? Vad innebär "Must book Plan Code “ZZHPC3" or “Z3C", online only."?
 

jumbooze

Medlem
I månadens statement från Hilton kan jag klicka på en länk "Get Triple points for your next stay"

Visa bifogad bild 57897

Och väl där står det att kampanjen gäller: " Please note this offer is only valid for recipients of the email invitation and is not transferable. Offer valid at participating hotels and resorts in the Hilton HHonors™ portfolio Subject to availability. Valid for stays between February 1, 2016 and January 31, 2017. Must book Plan Code “ZZHPC3" or “Z3C", online only."

Jag blir förvirrad här, vad skiljer nuvarande kampanj åt i tråden mot denna? Vad innebär "Must book Plan Code “ZZHPC3" or “Z3C", online only."?
Detta är en annan riktad kampanj de har, använd appen och boka med den och var anmäld till Double Up ska vara det som krävs.
 

Impendill

Medlem
Är det någon som fått 3x poäng under kampanjen?
Jag får bara dubbla fast jag bokat genom appen.

Hur ser det ut på era utdrag ni som fått 3x poängen?`
 
Jag bokade en weekend getaway som skulle ge dubbla poäng, vilket jag fick.
Fick dock inga extrapoäng för "denna deal" men det kanske inte går och blanda.
 

Maja

Medlem
Är det någon som fått 3x poäng under kampanjen?
Jag får bara dubbla fast jag bokat genom appen.

Hur ser det ut på era utdrag ni som fått 3x poängen?`

2016 HH3 DOUBLE POINTS OFFER
926

2016 HH3 MOBILE APP OFFER
926

Det står mao utskrivet vilka poäng som är vad.
 
Toppen