Senaste nytt

Dubbla poäng vardagar, trippla på helger till 31 Okt

Brandten

Medlem
Verkar ju inte gälla UK.

Eligible Stays completed at hotels in Bahrain, Egypt, Jordan, Kuwait, Libyan Arab Jamahiriya, Oman, Qatar, Saudi Arabia and United Arab Emirates will earn Double Points for stays arriving on Saturday through Wednesday, and Triple Points for arrivals on Thursday or Friday.

Har 5 nätter i UAE nu så blir ju lite extra där då i alla fall.
 

mha321

Medlem
Verkar ju inte gälla UK.

Eligible Stays completed at hotels in Bahrain, Egypt, Jordan, Kuwait, Libyan Arab Jamahiriya, Oman, Qatar, Saudi Arabia and United Arab Emirates will earn Double Points for stays arriving on Saturday through Wednesday, and Triple Points for arrivals on Thursday or Friday.

Har 5 nätter i UAE nu så blir ju lite extra där då i alla fall.

Det där handlar bara om att definitionen av weekend är annan i de länderna.
 

jerixon

Medlem
Måste bara säga att jag har fått sjukt value för mina 35 nätter jag har haft på senaste tiden på Radisson.
Anpassar alltid mina hotellval efter awardskostnader på de ställen jag kommer semestra på under kommande 6 månader och just nu har jag 13 frinätter bokade (15000 poängs hotell) och det finns trots det poäng för ytterligare 10 nätter på denna nivån.
Aldrig tidigare haft samma utdelning i något program tycker jag :)
 

Brandten

Medlem
Blev 2 nätter på Plaza Westminster Bridge. Såg riktigt nice ut! :)

Ringde även till Club Carlsson imorse som bekräftade att London var med i kampanjen så borde bli en hel del poäng som trillar in nu efter totalt 8 nätter på Radisson under kampanjen.
 

jerixon

Medlem
Ja det rullar in en hel del poäng minst sagt, även om jag själv inte har några stays på helger :)

Blev 2 nätter på Plaza Westminster Bridge. Såg riktigt nice ut! :)

Ringde även till Club Carlsson imorse som bekräftade att London var med i kampanjen så borde bli en hel del poäng som trillar in nu efter totalt 8 nätter på Radisson under kampanjen.
 

Brandten

Medlem
Gick från 36k poäng till 70k poäng efter Dubai. Ser inte (i appen iallafall) hur mycket poäng som var "standard" vs bonus + app bonus. Kanske hemsidan visar sammanställning?

Nu väntar 2 nätter från London också. Trevligt!

+ att jag lämnade in lappen med ikryssat att jag valde att inte tvätta handdukarna så fick man 1500 poäng som tack för miljö-hjälpen. Sen att städerskan lämnade nya handdukar ändå är inte mitt problem (hoppas jag). :)
 

mha321

Medlem
Gick från 36k poäng till 70k poäng efter Dubai. Ser inte (i appen iallafall) hur mycket poäng som var "standard" vs bonus + app bonus. Kanske hemsidan visar sammanställning?
Syns i appen för mig. Under my statement, trycker på den individuella bokningen och får upp alla detaljer om det inklusive vad som var promotion och vad som var bonus.

Kör Android, om det möjligen är skillnad på det och ios.
 

Brandten

Medlem
Syns i appen för mig. Under my statement, trycker på den individuella bokningen och får upp alla detaljer om det inklusive vad som var promotion och vad som var bonus.

Kör Android, om det möjligen är skillnad på det och ios.
Ah var tvungen att klicka där ja. Nu såg jag. Dock inga 1000 extra poäng för att det bokades i appen. Kollar det imorgon.
 

Brandten

Medlem
DÄR trillade jag över 100k poäng och en natt till bokad under kampanjen.
Måste nog börja leta lite 15k hotellnätter i världen och applicera lite EB-poäng + en 2-4-1 för att ta mig dit. :)
 
Toppen