Senaste nytt

Dubbla poäng vardagar, trippla på helger till 31 Okt

rob74

Medlem
Såg att jag sedan tidigare hade bokat måndag-onsdag samt onsdag-söndag i Göteborg. Blev att ändra så att fredag-söndag ger trippla poäng. Bokade dessutom då i appen för att få de extra 1.000 per stay. Samt - det blev 400 kr billigare i slutändan! :)
 

jerixon

Medlem
Bokade även jag via mobilappen några stays idag för jobb framöver.
Tycker jag har haft sjukt bra value för mina jobbnätter på Radisson vad det gäller intjäning. Fått 10 frinätter i Florida redan via kampanjer osv. på mina 23 stays. Riktigt bra =)

Såg att jag sedan tidigare hade bokat måndag-onsdag samt onsdag-söndag i Göteborg. Blev att ändra så att fredag-söndag ger trippla poäng. Bokade dessutom då i appen för att få de extra 1.000 per stay. Samt - det blev 400 kr billigare i slutändan! :)
 
Jag ska checka ut imorgon och funderar om man kan kombinera detta med eurobonus? Dvs kan jag langa fram ett eb-kort och få eurobonuspoäng utöver clubcarlsonpoängen eller får jag bara eurobonus i det läget? (EBB + CCG)
 

rob74

Medlem
Jag ska checka ut imorgon och funderar om man kan kombinera detta med eurobonus? Dvs kan jag langa fram ett eb-kort och få eurobonuspoäng utöver clubcarlsonpoängen eller får jag bara eurobonus i det läget? (EBB + CCG)
Ibland kan man få från båda håll. Men det är nog mer i undantagsfall. Hände ifjol då jag fick från båda håll vid en stay i Aberdeen.
 

jerixon

Medlem
Ja kampanjerna gör det verkligen värt att välja Club Carlson fortfarande.
Jag har 2-3 nätter i veckan framöver och även om det inte blir några helger så får man ju ihop mellan 8 och 10k poäng per natt under en sånhär kampanj i de städer jag besöker!
 

Valley

Medlem
Tack för påminnelse. Nu får det bli Radisson för Göteborgsbesöket den 31:a Aug. Så blir det nog lite Osloövernattningar också.
 
Toppen