Senaste nytt

Dubbla poäng till Medelhavet

Agö

Medlem
Lite OT, men hur lång tid tog det från flygning till födelsedagsbonusen? Är också anmäld, flög den 6/7 och har fått poängen för själva flygningen, men inga 1000 happy börfday poäng än..

Födelsedag 13 juni. Resan bokad 24 juni. Flög 4 juli. Poäng idag, 11 juli.

Hur lång tid efter att de ordinarie poängen trillat in har ni fått kampanjepoängen?

Fick dubbla poäng idag för flygningar den 4/7. En vecka således.
 

palmen

Moderator
Samma för mig, poängen kom in nu i eftermiddags för flygningen förra söndagen (ordinarie baspoäng kom tidigare i veckan).
Blev ju rätt trevligt 41250 poäng in på kontot för ARN-ATH-CPH-ARN
 

Thornado

Medlem
Som jag tolkar det så kan man resa hur många gånger man vill inom kampanjperioden och få dubbla poäng, förutsatt att man bokar innan 18 maj?

Uppenbarligen även om man bokat efter 18 maj. Kom hem från Barcelona i måndags och nu har det trillat in dubbla poäng för den resan också, och den bokades nån gång i juni.
 
Kan meddela att jag nu som svensk EB-medlem fått poäng för Oslo-Las Palmas-Oslo i SAS Plus, detta trots att det enligt marknadsföringen endast gällde norska EB-medlemmar. 10000 extra poäng, tack :)

Det krävdes dock ett mejl till guld-mejlen eftersom jag automagiskt bara fick Las Palmas-Oslo. Men det rättades till på under 24h. :)
 
Toppen