Senaste nytt

Dubbla poäng till Medelhavet

obs

Medlem
Da jeg tilmeldte mig for en halv time siden, var siden blevet opdateret, så der nu står at man får dobbelt Extra point.
 

SK

Medlem
Det är nog cache som ligger kvar på din dator, tryck på f5 så uppdateras sidan. Är det uppdaterat då?
 

GOTATH

Medlem
Aten gillar vi! Synd att inga poäng ges för direktflyget från Göteborg. Det är väldans vad Sas skickar ut kampanjer om extra poäng nu...
 
Det tvivlar jag på. Jag kan inte påminna mig att SAS någonsin limiterat på det sättet när alla kunnat anmäla sig. Jag tror det skall utläsas "ämnat för våra medlemmar utgående från Oslo."

Men jag kan ju ha fel...

Om man tittar på Sverige så ingår ju destinationer flugna från Köpenhamn, precis samma som för medlemmar i Danmark. Så jag är rädd för att det inte tolkas som du menar, men jag kan ju hålla tummen :) Dubbla poäng är alltid nice :)
 

AABack2ARN

Medlem
Med tanke på desitnationerna känns det faktiskt som om det skulle vara olika erbjudanden för olika nationaliteter. Men lite taskigt för alla andra nationaliteter... Eller finns det andra erbjudanden där ute som gäller för dem?
 

NotRyan

Medlem
Om man tittar på Sverige så ingår ju destinationer flugna från Köpenhamn, precis samma som för medlemmar i Danmark. Så jag är rädd för att det inte tolkas som du menar, men jag kan ju hålla tummen :) Dubbla poäng är alltid nice :)

Ja nu när jag kollar lite närmare i tabellen, så ser det ju tyvärr ut så..... SK-IT överraskar om det nu funkar så i slutänden....
 

Mikael

Medlem
Tror ni det gäller även om man inte flyger direkt? Dvs att Stockholm-Oslo-Barcelona-Oslo-Stockholm också ger dubbla poäng?
 

Xilan

Medlem
Tror ni det gäller även om man inte flyger direkt? Dvs att Stockholm-Oslo-Barcelona-Oslo-Stockholm också ger dubbla poäng?
Jag har själv bokat en sådan resa faktiskt. Givetvis ska den ge dubbla poäng i och med att resan är från Stockholm till Barcelona.
 
Toppen