Senaste nytt

Dubbla poäng till Medelhavet

palmen

Moderator
"earn double Extra points in any class"

Ser inte den texten någon stans, för mig står det.
"Enter your EuroBonus number below and earn double points in any class on selected destinations with SAS. The points will be registered to your account after travel has been completed."

Det mest logiska är ju dock om det är extra-poäng men SAS slutar aldrig att förvåna mig :)
 

niksal

Medlem
Trevligt om detta gäller även existerande bokningar. Har bokat åt mig, fru samt son en CPH-ARN-MLA-ARN-CPH i Plus.
 

jth

Medlem
Jag tänkte precis samma sak när jag såg detta, undrar om det blir "double whammy" för min julkalanderresa till Aten :)

Det finns säkert något finstilt man kan läsa någonstans om man orkar rota i det....
 

AABack2ARN

Medlem
Ser inte den texten någon stans, för mig står det.
"Enter your EuroBonus number below and earn double points in any class on selected destinations with SAS. The points will be registered to your account after travel has been completed."

Det mest logiska är ju dock om det är extra-poäng men SAS slutar aldrig att förvåna mig :)

Nu har de uppdaterat sidan (min understrykning):

Enter your EuroBonus number below and earn double Extra points in any class on selected destinations with SAS. The points will be registered to your account after travel has been completed.

Jag är dock övertygad om att det inte stod så när jag anmälde mig strax efter lunch. Olika servrar med olika cachar?

De har även tagit bort destination Copenhagen från Copenhagen. ;)
 
Hade nog tänkt att åka till Split i sommar hur som helst. Så bara att signa upp och se glad ut :) Och boka biljett i kväll.
 

NotRyan

Medlem
Jag tänkte precis samma sak när jag såg detta, undrar om det blir "double whammy" för min julkalanderresa till Aten :)

Det finns säkert något finstilt man kan läsa någonstans om man orkar rota i det....

Hej!

Tidigare har det då i alla fall varit så att man fått poäng i alla kampanjer man varit med i, även om de överlappar...

Mvh
/NotRyan
 

NotRyan

Medlem
Verkar som att det bara är för Norska EB-medlemmar som man får dubbla poäng på OSL-LPA. Surt, jag som har bokat ARN-OSL-LPA i Plus i juli.. Hade inte haft nåt emot dubbla extrapoäng på den alltså... Tips på hur jag kan komma runt det på nåt sätt? ;)

Det tvivlar jag på. Jag kan inte påminna mig att SAS någonsin limiterat på det sättet när alla kunnat anmäla sig. Jag tror det skall utläsas "ämnat för våra medlemmar utgående från Oslo."

Men jag kan ju ha fel...

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:

AABack2ARN

Medlem
Vi vet alla vilka som implementerat den tekniska lösningen bakom detta så det kan väl gå lite hur som helst. Därav avsaknaden av "finstilt" för då kommer de undan eventuella klagomål...
 

Magino

Medlem
Nu har de uppdaterat sidan

När jag går in på länken ovanför får jag fortfarande upp detta
Skärmavbild 2014-05-05 kl. 19.04.12.png
Skärmavbild 2014-05-05 kl. 19.07.22.png
 
Toppen