Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Jo men Extra poängen är ju inte separerade i redovisningen i en "vanlig flygning" så 4920 ytterligare Extrapoäng har jag fått och det stämmer med mitt saldo också.
 

taxvalp

Medlem
Jag har fått både Basic points och Extra points för flygningar gjorda den 6:e. Står som "Double points EuroBonus 25 years old".

Samma här numera och jag tillhör dem som anmälde sig "manuellt" via kundtjänst. Verkar nästan lite för bra för att vara sant...
 

maswan

Medlem
Samma här numera och jag tillhör dem som anmälde sig "manuellt" via kundtjänst. Verkar nästan lite för bra för att vara sant...

Jag glömde rapportera det där ovan att jag också är registrerad av kundtjänst genom diamantmailen. Så +1 på det från mig.
 

aruba1

Medlem
Om du inte har planerat något så får du jättegärna hänga med mig, @Gustav Jonsson och @Thornado. :)
Gustav och jag har bokat 17-19 mars. Vi ska möta Thornado på middag i alla fall, säkert annat också!
Även jag + flickvännen flyger till HKG, 17-19/3. CPH-PEK-HKG-ARN-CPH, tyvärr sen ankomst HKG kl.19, men tar gärna en pilsner med er om möjligt. På hemvägen har vi plats 34A, 34B.
 

aruba1

Medlem
Fick mina första double points :)
c7647a0b04318b2e9155d75ccc990103.jpg
 
Toppen