Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

RobHK

Medlem
Så om man använder plusgrade och budar till sig en uppgradering, då får man ju poäng som att man reser i den kabinklassen, får man då dubbla poäng enligt denna kampanj?
 

RobHK

Medlem
Och resor bokade innan man anmälde sig för kampanjen räknas också?

Isåfall är det ju faktiskt intressant att uppgradera med egna poäng trots att det är en jobbresa..

Just nu får jag som EBG 7 500p enkel väg för ARN-HKG i betald Plus.

Om jag lägger ett bud till business får jag 11 250p. Alltså 3750p mer, med kampanjen får jag då alltså tillbaka 7500p för en uppgradering till Biz som kostar 20 000p att buda på.
 

NotRyan

Medlem
Och resor bokade innan man anmälde sig för kampanjen räknas också?

Isåfall är det ju faktiskt intressant att uppgradera med egna poäng trots att det är en jobbresa..

Just nu får jag som EBG 7 500p enkel väg för ARN-HKG i betald Plus.

Om jag lägger ett bud till business får jag 11 250p. Alltså 3750p mer, med kampanjen får jag då alltså tillbaka 7500p för en uppgradering till Biz som kostar 20 000p att buda på.
Helt riktigt :)
 

Homer

Medlem
Läge att kombinera 2 t/r resor - BA och SAS i Premium Eko till Miami - och tjäna dubbla Eurobonuspoäng och trippla Avios.

SAS Plus.jpg



[Premium Economy] Sverige/Danmark - USA fr. 5.300SEK British Airways/American A. | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Trippel Avios 2017 (flyg före 31/3 2017 ) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Tre av fyra i familjen fick inte erbjudandet, skrev till supporten och fick följande svar idag.

"Jag kan inte skicka kampanjmailet i efterhand så jag kommer skicka information till ansvariga så ni får ta del av denna kampanj. "
 
Toppen