Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Filip

Medlem
Chattade med kundtjänst som försökte skicka ut en länk till mig men hävdade att det inte gått ut till samtliga EBD ännu och därmed fanns ingen länk att skicka. Man får fint vänta ett tag till.
 
Last edited:

Myllys35

Medlem
Jag provade att ringa till kundtjänst igen och fick då ett annat svar. Anmälan via länken är nog nödvändigt. Jag tror också att jag fått svar på varför jag inte fått några mejl från SAS tidigare om kampanjer. När jag reggade mitt eurobonuskonto, vilket inte var allt för många år sedan, blev det något strul med födelseår då det blev samma år som ansökan gjordes. Trots att jag ändrat detta därefter uppfattade systemet mig fortfarande som infant med någon målsmanspärr, således inga kampanjmejl. Kan kanske vara något att kolla upp för övriga som inte får mejl...

Däremot hade personen jag pratat med inte tillgång till rätt system och kunde inte skicka ut mejlet igen. Den "avancerade" supporten hade gått hem för dagen, men förhoppningsvis kan jag lösa detta under morgondagen.
 

Filip

Medlem
Har fortfarande inte fått något kampanjmejl.

Fick svar från diamondsupporten, de ordnade detta genom att kontakta berörd avdelning om att jag önskade ta del av kampanjen. Det skulle enligt dom räcka.

Mejlet sparat på två olika ställen :D.
 

igelkotten

Medlem
Fick mailet precis, jag är bara Eurobonus Basic. Så alla EB-medlemmar ska nog få denna kampanj, om inte SAS räknat ut att jag är guld på annat *A-program..
 

blobloblo

Medlem
Jag har fortfarande inte fått något mail och får nästan aldrig det heller. Jag har ringt SAS och kollat att dom har rätt mailadress (vilket dom har) Hamnar inte i något filter heller.. riktigt irriterande.
 

malmokalle

Medlem
@blobloblo Hade samma problem att jag inte fick några mail alls från SAS, trots rätt uppgifter. Läste någonstans (antagligen på BC;)) att man skulle be SAS ta bort eller uppdatera profilen, minns inte vilket. Gjorde så, och sen har det fungerat smärtfritt. Någon borde väl känna till denna procedur på kundtjänst?
 

Zniper

Medlem
Jag har fortfarande inte fått något mail och får nästan aldrig det heller. Jag har ringt SAS och kollat att dom har rätt mailadress (vilket dom har) Hamnar inte i något filter heller.. riktigt irriterande.

Precis samma sak för mig. Dom säger att mailet är skickat men finns inte i spam filter. Bytte mail för ca 1år sedan och har sedan dess inte fått ett enda erbjudande mail, har nu bytt tillbaka till den gamla mailen
 

blobloblo

Medlem
@blobloblo Hade samma problem att jag inte fick några mail alls från SAS. Läste någonstans (antagligen på BC;)) att man skulle be SAS ta bort eller uppdatera profilen, minns inte vilket. Gjorde så, och sen har det fungerat smärtfritt. Någon borde väl känna till denna procedur på kundtjänst?

Väldigt irriterande som sagt. Jag ska testa det! Vill verkligen ha det här mailet :(
 

palmen

Moderator
Vad händer om man reser ut 9 april och hem den 11 april, bokat i samma bokning som t/r? Bara dubbla poäng på ena benet? Någon som är EBD får mer än gärna fråga supporten!
Det är dagen för aktuell flygning sov räknas. Flyger du från USA den 10 april och sen vidare på connection den 11 när du landar i Europa borde det bara vara första flighten över Atlanten som räknas. Får man poäng för något annat är det bara tacka och ta emot och vara tyst om det :)
 
Toppen