Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS och vissa Wideroe 6 mars - 10 april 2017

Plompe

Medlem
Fick precis mejl från SAS med detta erbjudande. Vad tror ni baspoäng eller 50 / 50 bas och extra? Likväl känns det extra bra med två USA resor inbokade då :)

VILL DU HA DUBBLA POÄNG PÅ RESOR I VÅR? ANMÄL DIG NU!
Under fem veckor i vår kan du tjäna extra mycket på alla dina resor med SAS och utvalda flygningar med Wideroe. Anmäl dig senast 1 mars, via länken nedan. Och kom ihåg att uppge ditt EuroBonus-nummer när du bokar, så får du dubbla poäng på dina resor till hela världen mellan 6 mars och 10 april 2017.**

upload_2017-2-22_10-36-25.png
 
Fick precis mejl från SAS med detta erbjudande. Vad tror ni baspoäng eller 50 / 50 bas och extra? Likväl känns det extra bra med två USA resor inbokade då :)

VILL DU HA DUBBLA POÄNG PÅ RESOR I VÅR? ANMÄL DIG NU!
Under fem veckor i vår kan du tjäna extra mycket på alla dina resor med SAS och utvalda flygningar med Wideroe. Anmäl dig senast 1 mars, via länken nedan. Och kom ihåg att uppge ditt EuroBonus-nummer när du bokar, så får du dubbla poäng på dina resor till hela världen mellan 6 mars och 10 april 2017.**

Visa bifogad bild 61306
Jag fick det där också. Det jag reagerar på är att det inte står som det brukar-att de dubbla poängen är extrapoäng. Känns långsökt med dubbla baspoäng. Eller?
 

mha321

Medlem
Ovanligt att det inte finns någon länk till "mer detaljer" heller. Det enda de påpekar är att man inte får dubbla poäng vid efterregistrering.

Men jag förutsätter att det är extrapoäng. Hellre bli positivt överraskad (även om jag inte har någon nytta av fler baspoäng, så ska man ju inte tacka nej). De har visserligen haft kampanjer med dubbla baspoäng också, men det är många år sedan sist.
 

jth

Medlem
Man tycker ju verkligen att SAS borde inse att detta är den första frågan som kommer och och vara extra tydliga med vad som gäller...
 
Toppen