Senaste nytt

Dubbla poäng på SAS Eurobonus Mastercard Premium 15-17 December

hallgren

Medlem
Jag tror att ni oroar er i onödan. Jag har handlat under alla såna här kampanjer de senaste åren, och det har aldrig varit några problem förut. Allt har hamnat rätt av sig själv, det mesta redan från början och de som inte har gjort det har fixats till efter några dagar utan att jag har behövt säga till.
 

nollbit

Medlem
Jag tror att ni oroar er i onödan. Jag har handlat under alla såna här kampanjer de senaste åren, och det har aldrig varit några problem förut. Allt har hamnat rätt av sig själv, det mesta redan från början och de som inte har gjort det har fixats till efter några dagar utan att jag har behövt säga till.

Problemet är att tre dagar är för kort tid om man ska göra saker som att boka hotell (pre-paid), för det är helt omöjligt att veta när de kommer dra pengarna. Med största sannolikhet är det en manuell process och det MINSKAR chansen att det sker över en helg.

Just hotell i utlandet är lockande för den här kampanjen eftersom MC ger bäst poäng på utlandsköp.

Jag vet därför att jag gjorde det i somras och jag fick vänta nästan en vecka för att betalningen skulle registreras.
 

masaba

Medlem
Mitt mail med samma erbjudande trillade in nu under eftermiddagen. Passar bra för lite julklappsshopping som ändå skulle göras. Aldrig fel med lite extra poäng. :)
 

chazzie

Medlem
Kul med poängboost-kampanjer, jag kommer förmodligen att boka höstens resa nu i helgen för att få lite extra poäng på köpet och få in en bokning nu när SAS flyger från OER igen :)
 

M.K

Medlem
Inte fått mail men mottog kortet först denna vecka. Väldigt estetiskt fint guldkort. Jag hoppas dock på dubbla poäng i helgen ändå. Det fick bli en PS4 Pro med tillbehör till barnet nyss i julklapp så en bra start på helgen
 
Toppen