Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS Mastercard 22-24 november

Ögonoperation betald idag efter jag höjt min kreditgräns.

Just kreditgränsen på SAS EuroBonus Mastercard är något som gör att jag inte använder kortet.

SAS EuroBonus American Express har ingen fast gräns och dom har verkligen låtit mig "gå loss" när det behövts (hyra en MD-80 och boka 300 flygbiljetter/segment på SAS åt 90 personer).

Skärmavbild 2013-11-22 kl. 20.17.30.jpg
 

fcx

Medlem
Sådärja, en tusenlapp vardera på SL, Dustin och Electroworld. 300 extra poäng räcker kanske till en muffin :)
 

perhall

Medlem
Just kreditgränsen på SAS EuroBonus Mastercard är något som gör att jag inte använder kortet.

SAS EuroBonus American Express har ingen fast gräns och dom har verkligen låtit mig "gå loss" när det behövts (hyra en MD-80 och boka 300 flygbiljetter/segment på SAS åt 90 personer).

Visa bifogad bild 21736

Låter som du borde ha ännu fler poäng med såna bokningar:)
En annan variant är ju att betala per faktura och då få ned priset några procent, kan funka när man köper möbler t ex.
Per
 

GOTATH

Medlem
Och ännu en gång verkar inte dubbla poäng-kampanjen fungerat för mig. På alla mina köp den 22-24 november står bokföringsdag den 25:e. :mad: Även en taxiresa kl 0500 den 22:e bokfördes som den 25:e. Så trött jag blir...
 

palmen

Moderator
Och ännu en gång verkar inte dubbla poäng-kampanjen fungerat för mig. På alla mina köp den 22-24 november står bokföringsdag den 25:e. :mad: Även en taxiresa kl 0500 den 22:e bokfördes som den 25:e. Så trött jag blir...

Du får göra skillnad på bokföringsdag och transaktionsdag.
Jag har två kolumner på mitt kontoutdrag "datum" och "bokföringsdag". Det är kolumnen för datum som gäller. Jag gjorde bara ett köp den 22a (datum) men det har bokföringsdag den 25e.
 

GOTATH

Medlem
Du får göra skillnad på bokföringsdag och transaktionsdag.
Jag har två kolumner på mitt kontoutdrag "datum" och "bokföringsdag". Det är kolumnen för datum som gäller. Jag gjorde bara ett köp den 22a (datum) men det har bokföringsdag den 25e.

Jo men nu brukar man väl få dubbla poäng ändå. Har man fått tidigare år ialla fall. Vänta och se innan du börjar varva upp ;)

Har inte fått dubbla poäng tidigare trots att datum var korrekt, men får hoppas att det löser sig den här gången :)
 
Toppen