Senaste nytt

Dubbla poäng Med SAS Eurobonus Mastercard 27-29 September 2019

M.K

Medlem
Äntligen dags för en helg med dubbla poäng igen. Jag fick nyss ett mail med anmälningslänk!

802651D8-0E34-4460-A1C8-9657213B122D.jpeg
 
TRE DAGAR MED DUBBLA POÄNG PÅ DITT MASTERCARD PREMIUM
Den 27-29 september 2019 får du tre dagar med dubbla poäng på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium – och alla eventuella tillhörande PointEarner.

Du får totalt 30 Extrapoäng per 100 kr vid köp i svenska kronor, 40 Extrapoäng vid köp i utländsk valuta och 50 Extrapoäng vid köp av flygbiljetter på sas.se.

Dubbla poäng gäller inte kontantuttag.

OBS! Anmäl dig via länk i mejl senast 19 september om du vill ha dubbla poäng.

fe69d787e76a2bd32720cf47fbe7743b.jpg
 
Last edited:

imartin

Medlem
Men vad är egentligen poängen med denna konstiga illustration av en resväska beståendes av ord som beskriver mat? Är det DET som folk på SAS MC vill att man köper? Massa ris och pasta?
 

M.K

Medlem
@imartin De får ha en bild på en gris eller vad som helst för min del. :D Perfekt med en helg i slutet av månaden då MC är rejält påfyllt. Då ska det shoppas loss!
 
Hur har det funkat vad andra liknande kampanjer, har det gått att få ett email (eller att signa up på annat sätt) i efterhand innan deadlinen? Jag har inget kort idag (och har därför inte fått ett email), men jag funderar på att skaffa ett. Vad tror ni, går det att hoppa på kampanjen om jag får mitt kort senast typ 17 september (alltså 2 dagar innan deadlinen)?
 
Toppen