Senaste nytt

Dubbla poäng med Amex Platinum

Xpressen

Medlem
Jag har inte fått något mejl men hoppas att detta gäller alla platinum och inte bara riktad till vissa. Har redan dragit in mina vouchers för i år på Elitekortet och lägger just nu i princip all min spend på platinum (200-300k i månaden) så det är ju ändå en del extra MR som kan trilla in här.
 

M.K

Medlem
@Xpressen Det är bara för Dig att se i Amex appen!

Ett köp från den första kampanjdagen 21 april har hunnit komma in för mig:

F0228F3B-529F-4908-887E-93B319A73CAA.jpeg
 
Last edited:

Bankiren

Medlem
Jag har inte fått något mejl men hoppas att detta gäller alla platinum och inte bara riktad till vissa. Har redan dragit in mina vouchers för i år på Elitekortet och lägger just nu i princip all min spend på platinum (200-300k i månaden) så det är ju ändå en del extra MR som kan trilla in här.

Elite är dock fortfarande bäst om det är EB-poäng man vill ha. :)
 

Xpressen

Medlem
@Xpressen Det är bara för Dig att se i Amex appen!

Ett köp från den första kampanjdagen 21 april har hunnit komma in för mig:

Visa bifogad bild 108530

Gjorde första köpet sen kampanjstart idag så får se på måndag förmodligen .

Elite är dock fortfarande bäst om det är EB-poäng man vill ha. :)

Ja, är med på det men har mer EB-poäng än jag kommer göra av med nu så tänkte jobba upp lite MR-poäng och se vad jag kan göra för kul med dom sen.
 

GOTBound

Medlem
Gårdagens miss gällande dubbla poäng var virkesinköpet till altanrenoveringen och utbyggnad anden av nämnda altan.

Efter jag köpt virket hos den lokala bygghandeln kom jag på att det kanske trotts all varit värt omvägen via Hornbach där jag kunde betalt med AMEX. Iofs fick sig Nordic Choice MC en rejäl skjuts med poäng.

Hursomhelst, tidigare idag hade jag faktiskt vägen förbi Hornbach när jag var ute i annat ärende så jag köpte trallskruven där i alla fall. En inte helt obetydligt utgift i detta projekt.

Nu skall jag ut på baksidan och bygga, något som är bland det tråkigaste jag vet ;). Dock rör det sig om så lite m2, 18 m2 att byta trall på samt 5 m2 att bygga ut, att det inte är värt att outsourca samt att det är bra att få använda alla verktyg som köpts in genom åren...

EK
 
Toppen