Senaste nytt

Dubbla poäng hos InkClub via SAS Webshopping (96 EuroBonus poäng per 100 SEK)

Mina poäng har fortfarande inte landat på kontot.
Inte heller poängen från ett Bokus-köp i samma veva.
Har varit i kontakt med SAS ang. detta utan framgång.

Sjukt irriterande...

Vad är det egentligen som tar sån tid?
 
Mina poäng har fortfarande inte landat på kontot.
Inte heller poängen från ett Bokus-köp i samma veva.
Har varit i kontakt med SAS ang. detta utan framgång.

Sjukt irriterande...

Vad är det egentligen som tar sån tid?


Jag har fortfarande inte sett skymten av mina poäng.
Det är extremt irriterande då jag aldrig hade gjort köpen på inkclub om det inte hade varit för dom extra poängen.
Har varit i kontakt med SAS, men får inget vettigt svar.
Har mailat kvitto-kopior och andra "bevis" på köpen, men möts nu bara av total tystnad.

Hur gör ni andra i samma situation?

Det är ca 4.000 poäng det rör sig om så visst, man kanske inte borde bry sig, men det är just det där... att jag inte hade handlat om det inte vore för poängen, som stör mig. Kontors-papper, dammsugarpåsar och tvål hade jag lika gärna kunnat köpa på Maxi...

Känslan av att ha blivit snuvad på konfekten gör mig enormt irriterad.
Suck...
 

fmansson

Medlem
Jag har fortfarande inte sett skymten av mina poäng.
Det är extremt irriterande då jag aldrig hade gjort köpen på inkclub om det inte hade varit för dom extra poängen.
Har varit i kontakt med SAS, men får inget vettigt svar.
Har mailat kvitto-kopior och andra "bevis" på köpen, men möts nu bara av total tystnad.

Hur gör ni andra i samma situation?

Det är ca 4.000 poäng det rör sig om så visst, man kanske inte borde bry sig, men det är just det där... att jag inte hade handlat om det inte vore för poängen, som stör mig. Kontors-papper, dammsugarpåsar och tvål hade jag lika gärna kunnat köpa på Maxi...

Känslan av att ha blivit snuvad på konfekten gör mig enormt irriterad.
Suck...


Jag har fått alla mina poäng (runt 80.000) för inköp under denna kampanj. Det tog visserligen tid men nu är de inne sedan några veckor tillbaks.
 

Dr. Miles

Expert
InkClub erbjuder just nu 216 poäng per 100 SEK, bra tillfälle att fylla på förrådet med glödlampor och städartiklar.
Handla på InkClub under denna kampanj ger runt 10.000 extrapoäng för ca 5.800 SEK.

[5.800 SEK - 20% (moms)] x 216 / 100 = ca 10.022

Det är ungefär vad en billig SAS Go biljett till Kina kostar.
Det ger ingen Statuspoäng förstås men det är intressant att se att man får så pass mycket extrapoäng.
 
Finns ju ingenting som är värt att köpa egentligen pga Inkclubs priser om man nu inte vill köpa datorpapper och dammsugarpåsar.
Har redan lagret fullt med datorpapper och använder centraldammsugare.

Kaffe som ett exempel, 504 SEK för 12-pack Brygg. Ger ca 1.000 poäng.
Köper man samma kaffe vid kampanj i butik så kostar det 2 för 59 SEK, alltså 20 st för 590 SEK eller 12 st för 354 SEK.

Vad köper ni som ens ger värde hos dyra Inkclub? Är det tråkiga städprodukter och tusentals lampor som gäller? ;)
 
Last edited:

hagmar

Medlem
Finns ju ingenting som är värt att köpa egentligen pga Inkclubs priser om man nu inte vill köpa datorpapper och dammsugarpåsar.
Har redan lagret fullt med datorpapper och använder centraldammsugare.

Kaffe som ett exempel, 504 SEK för 12-pack Brygg. Ger ca 1.000 poäng.
Köper man samma kaffe vid kampanj i butik så kostar det 2 för 59 SEK, alltså 20 st för 590 SEK eller 12 st för 354 SEK.

Vad köper ni som ens ger värde hos dyra Inkclub? Är det tråkiga städprodukter och tusentals lampor som gäller? ;)

Jag köpte skoborstar.
 
Toppen