Senaste nytt

Dubbla poäng 14-16 Sep, SAS Mastercard Premium

danielhog

Medlem
Jag fick inte mail om förra men den här, har inte ändrat några inställningar och inte fastnat i någon skräppost. Kanske är SAS IT-avdelning som sköter utskicken :)
 

Fly1903

Ny medlem
Jag brukar inte heller få några erbjudanden fast jag har valt att få erbjudande. Ska testa med bocka av och på igen :)
 
Jag har inte gjort det själv, men förra kampanjen (juli 2018) så var det många som vart inlagda manuellt via kundtjänst.
Jag blev inlagd förra gången manuellt men det tog några samtal. Var väl att efter ett par dagar så hade de fått så många samtal att de lärt sig hur de ska göra. När man ringde in i början hade de inte en susning.
 
Fortfarande inte fått mailet. Är det till SEB (som hanterar SAS MC) eller SAS man vänder sig till?

SAS EuroBonus Mastercard
Kundservice
Tel. 08 14 68 55

Men frågan är vilket knappval jag gjorde när det fixade sig i slutändan. Blev ju lite skickad fram o tillbaka men har för mig att det var SEB som löste det men kan ha fel. Nån annan som har bättre minne än mig? alt. testa nån av dem och se :)
 

CJR

Medlem
Jag kontaktade SAS idag och ska nu ha blivit anmäld till kampanjen manuellt. Det som har hindrat mail från att nå mig är att jag tydligen inte har godkänt SAS mail om dataskydd (GDPR).
 
Toppen