Senaste nytt

Dubbla poäng 14-16 Sep, SAS Mastercard Premium

Nikje

Medlem
Sådär! Räkningar och årsavgifter för barnens innebandy betalda, påfyllt på Svenska spel och Ica (dubbeldippar såklart men har deras olycksfallsförsäkring), mobilabonnemangen hos 3 direktbetalda via appen, SL-kortet tankat via sl.se och dessutom "ordinarie" konsumtion.

Nu fundera på om vi behöver ExpertFlyer premium eller Dropbox...:rolleyes:
 

Gocaps

Ny medlem
Jag har inte ens kollat dubbel poäng och ändå fått det på alla köp utan att anmäla mig så det behöver man inte varken denna gång eller förra, bara något som ska verka vara speciellt som i själva verket gäller alla ändå.
 
Dubbla har fungerat kanon för mig, visserligen anmäld till kampanjen så det borde ju funka. Dock hade de gjort fel på betalning till paypal i utländsk valuta då de klassat den som köp i SEK, verkar hända rätt ofta att paypal blir fel. Men ett samtal till dem så ska det förhoppningsvis bli fixat.
 

Atom

Medlem
halv ot men asså. Varför får inte vissa dessa mail? Jag har iklickat att jag vill ha erbjudanden osv. Men jag får inte dessa mail eller några SMS.
Jag menar man betalar ju ganska mycket för premiumkortet. Tråkigt när man går miste om förmåner.
 
Toppen