Dubbla poäng 1 Maj - 31 Aug

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av JSQ, 29 April 2016.

1. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hilton har nu en ny kampanj i form av dubbla poäng 1 maj - 31 augusti men egentligen är det nog bara en förläning av samma kampanj som var 1 januari till 30 april. Kanske är någon skillnad i det finstilta som jag inte kollat igenom ännu.

Tidigare kampanj: Dubbla poäng början 2016 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Sida för kampanjen: Hilton HHonors | Unlimited Bonus

Edit: Verkar vara en skillnad från förra kampanjen då man inte kan tjäna dubbla miles utan endast bonuspoäng hos Hilton.

Sakoz, MartinH och 090034208 gillar detta.
  2. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag fick även 5000 bonus till

An exclusive bonus, just for you: Earn an extra 5,000 Bonus Points on your first stay of 2 nights or more during this promotion.†

Just book at Hilton.com and stay at ANY hotel from May 1 through August 31, 2016 to earn your exclusive bonus, plus, Double Points on EVERY stay.*

MegaFlyer gillar detta.
  3. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att du fick det i mail? Fick inget mail om denna promotion :(

MegaFlyer gillar detta.
  4. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Nej, jag bara klickade på länken i första inlägget och efter registrering fick jag en välkomstsida med den där texten

JSQ gillar detta.
  5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick inget extra erbjudande men de kollade väl att jag hade en hel del bokat under perioden redan så de behövde inte sockra erbjudandet

6. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick inte heller något extra erbjudande, men har precis som @jumbooze en del bokat redan. Någon sommar koll på om AAA-raten är undantagen från detta erbjudande?

7. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har en bokning liggandes och fick inte heller något erbjudande.

8. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, ingen extra bonus, har 4 bokningar i Maj

9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har tidigare fått poäng när jag bokat AARP rate ( är stödmedlem med svensk adress) utan problem

Maja gillar detta.
  10. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget mail här heller men det fungerade bra att registrera sig för erbjudandet om dubbla
    HH-poäng. Har också någon längre bokning i maj.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!