Senaste nytt

Dubbla Finnair-poäng till Asien till 17 april

Stefan A.

Ny medlem
Kan avboka den för 1000:- och boka igen. Får då 20000 extra nivåpoäng, men det är det nog inte värt. Når guld ändå och lite för långt kvar
att ta Platinum denna period.
 

AABack2ARN

Medlem
Kan avboka den för 1000:- och boka igen. Får då 20000 extra nivåpoäng, men det är det nog inte värt. Når guld ändå och lite för långt kvar
att ta Platinum denna period.

Nu vet jag inte om jag missar något här - men står det inte explicit att erbjudandet enbart ger extrapoäng som inte är nivågrundande? Eller hur fungerar egentligen Finnair Plus?
 

Stefan A.

Ny medlem
Det ger både dubbla bonus- och nivåpoäng enligt chat med dom på hemsidan. Om jag avbokar och bokar om samt reser en gång till innan min period går ut når jag platinum och får då 4 reseklassuppgraderingar på långtid denna period och 3 nya på nästa. Går ju nästan inte att låta bli :)
 

RonnieK

Medlem
Det ger både dubbla bonus- och nivåpoäng enligt chat med dom på hemsidan. Om jag avbokar och bokar om samt reser en gång till innan min period går ut når jag platinum och får då 4 reseklassuppgraderingar på långtid denna period och 3 nya på nästa. Går ju nästan inte att låta bli :)
Det där ska du inte gå på. Enligt villkoren:

Extrapoängen är endast en bonuspoäng och påverkar inte ditt nivåpoängsaldo.​
 
Toppen