Dubbla Extrapoäng nästa månad

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SK, 15 December 2013.

1. SK

SK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick för några timmar sedan ett mail om dubbla extra poäng nästa månad, är det fler som fått detta eller är det ett riktat erbjudande? Står i alla fall att det är personligt.

Passa på! Dubbla Extrapoäng nästa månad

Hej SK
    Från 2 januari 2014 till 31 januari 2014 kan du tjäna dubbla Extrapoäng på alla dina flygresor med SAS. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa.

Så här tjänar du dubbla poäng*
    Anmäl dig direkt här i mailet och börja tjäna ihop poäng till nya resor snabbare än vanligt. Anmäl dig senast 31 december 2013.

Få dubbla Extrapoäng

Kom ihåg! Ange ditt EuroBonus-nummer när du bokar dina resor så vet vi att det är du som ska ha dubbla poäng för resan. Erbjudandet är personligt och kan inte överlåtas på någon annan. Dina intjänade poäng sätts in på ditt konto som Extrapoäng.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen ombord!

Med vänlig hälsning
    SAS EuroBonus

Last edited: 15 December 2013
  2. MrB

MrB Medlem

Man tjänar väl baspoäng, inte extrapoäng, på flygresor med SAS?

Sist jag kollade var 2x0=0 :rolleyes:

1 person likes this.
  3. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte fått något mail, men sen vet jag ju av erfarenhet att dessa mail kan ta något dygn innan de når alla. Inte första ggn man läser om ett erbjudande här först innan man fått det själv.

4. FredLind

FredLind Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också fått detta, enligt mailet för att jag "rest så mycket med dem på senaste tiden". Är EBS med c:a 35.000 poäng förra året, så de tänkte kanske att en liten poäng-boost kunde inspirera till en eller flera MR med guldet i sikte?

5. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den vore ju smutt att få. Har en T&R i SAS C till Shanghai i Januari. :)

1 person likes this.
  6. iRobert

iRobert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittills 5 SK-flyg inbokade i Januari men inget sådant mail här. Hoppas det dimper ner snart!

7. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där mailet vill jag också ha!

8. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Går den att kombinera med ex lucka 15..;)?

9. NotRyan

NotRyan Medlem

Om ni inte fått mailet så uppfyller ni inte kriterierna den här månaden för vilka som får det.... :)

Och ja, det ska väl gå att kombinera på så sätt att dom dubblar antalet grundpoäng, dvs att du får antalet baspoäng + 3 ggr antalet baspoäng som extrapoäng (Med modifikation att den här kampanjen även skulle ge fler poäng på ev. anslutninsflyg (ex. ARN-CPH) )

Mvh
    /NotRyan

10. iRobert

iRobert Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du inte fått mailet/erbjudandet än kommer du heller inte få det, detta enligt chatten.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!