Dubbla extrapoäng i oktober

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mikael, 16 September 2013.

1. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick just detta från SAS:

Står dock inga mer om regler, tex om det bara är för nya bokningar. Anmälningslänken var specifik för mig.
    Trevligt hur som helst!

3 personer gillar detta.
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, fick bonus challenge både nu och förra gången.
    Dock anser jag mig inte ha rest speciellt mycket med SAS på sistone, nån t/r per månad kanske.

4. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den här hade varit trevlig att få i november med ARN-OSL-BCN bokat T/R i Plus.

Ger den dig lila mycket extra poäng som du tjänar baspoäng? Har själv inte fått den, därför ja undrar!

5. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det enda som står är det från min första post, samt

Är osäker om silver/guld-bonus genererar extrapoäng också. Hur ska man tolka "ordinarie intjäning"?
    Även bekräftelsen innehöll ytterst lite info, bara att jag var anmäld till kampanjen (nämndes inte ens vilken kampanj)

6. Maria Krantz

Maria Krantz Medlem

Hej. Fått liknande erbjudande. Mitt lyder dock "Passa på! Dubbla Extrapoäng nästa månad" Står dock inget om att det är för att jag rest mycket (vilket jag heller inte har). Det är samma kvalificeringsperiod och regler som ovan. Någon mer som fått detta i år eller tidigare år? Undrar nämligen om det gäller endast nya bokningar? Har redan en bokad longhaul med utresa i oktober (hemresa i november) och det hade ju varit trevligt med lite extra poäng. Någon som vet?

7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fråga chatten på sas.se där brukar jag få svar om kampanjer samt sparar alltid chatkonversationen i form av mail om tvetydigheter skulle uppstå...

8. OliT

OliT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har inte trillat i något än här. Inte helt otroligt att LLA-DEN-resan i oktober sätter käppar i hjulet för sådana utskick. Det hade ju annars varit en smaskig kombination.

9. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget här. Jag har redan tre resor inbokat under oktober och hade/har tre stycken föregående månad (vilket är högt i mitt årstempo). Får hoppas något dyker upp. :)

10. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    fick också likadant mail
    Ja har redan utmanats av SAS att göra 6 resor innan sista okt, och det tänker ja ordna
    så den här utöver det är bra.
    Sen att ja inte har nåt bokat än är en annan femma..

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!