"Dubbla" Eurobonuspoäng då två medlemmar åker på samma resa?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av TjudöBoy, 31 Mars 2012.

1. Hej,

Är det ngn som vet om båda resenärer som reser tillsammans och har/drar sitt EuroBonus kort får poäng för samma resa??

En undrande :confused:

2. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du får bara poäng för en biljett. Så har du köpt två biljetter låt oss säga ARN-CPH och ni båda har EuroBonus kort, så får ni poäng båda två, men för varsin biljett.

3. tourist

tourist Medlem

EuroBonuspoäng är som alla andra flygmil personliga.

(Fast du kan få lite extrapoäng för ressällskapets resa ifall du reser charter med Apollo. Och så får du så klart extrapoäng till ditt konto om du använder ett SAS betalkorti ditt namn för att köpa andra personers biljetter.)

Last edited: 1 April 2012
  4. Ja d va nog det jag menade, uttryckte mig kanske lite "tövvligt" (som man säger på åland ;)).
    Jag tänkte boka en resa till London med frun å vi har båda EuroBonus kort så d va därför jag undrade om vi båda får poäng på resan. Men enligt "vicce" får vi båda poäng för resa="dubbla" poäng vilket jag hoppades på! :D

5. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu vet jag inte vad poängsumman är till London, men säg 500 poäng/biljett. 500 poäng på ditt kort och 500 poäng på frugans. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!