Dubbla EuroBonus-poäng med Amex 29/8?

Diskussion i 'Kreditkort' startad av NiNE, 16 Augusti 2012.

1. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt American Express facebook-sida får man dubbla poäng 29 augusti i samband med avslutningen av Mercedes-Benz fashion week. Dock lite oklart om det gäller för alla överallt eller endast i butikerna i Biblioteksstan i Stockholm. Hur tolkar ni det?

EN KVÄLL FÖR ALLA MODEÄLSKARE
    Mercedes-Benz Fashion Week avslutas med Fashion Night, onsdagen den 29 augusti. Det blir en kväll fylld av mode, unika erbjudanden och spännande aktiviteter. Butikerna i Biblioteksstan och Sturegallerian håller kvällsöppet kl.17.00–22.00.

Exklusivt för dig som American Express Kortmedlem: Dubbla Membership Rewards®-poäng på alla inköp du gör med ditt American Express-Kort. Dubbla EuroBonus Extrapoäng på alla inköp du gör med ditt SAS Eurobonus American Express® Card. Under kvällen kan du ta en paus i shoppingen och titta på Tigers modevisning som livestreamas direkt från catwalken, till en storbildsskärm på Norrmalmstorg.

Besök mbfw.se och välj ”events” för att få mer information om erbjudanden, aktiviteter och butiker som deltar i Fashion Night.

2. TheNavigator

TheNavigator Medlem

Jag tolkar det som att det gäller överallt. Men kontakta Amex för att vara på den säkra sidan.

3. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hm! Själv tolkade jag det som om att det gäller alla inköp i dessa utvalda butiker på just den dagen.
    Nog bäst att fråga Amex.

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låt oss hoppas på överallt :D

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tolkar det som att det endast gäller för de utvalda butikerna under fashion night

6. Danni Efraim

Danni Efraim Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  7. NiNE

NiNE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Attans...

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även om jag nog inte kommer att ha nytta av detta, så tycker jag det är positivt att AmEx har dubbla poäng öht. Det är, vad jag vet, första gången det händer.

9. sunkan

sunkan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det här verkar ju väldigt trevligt! En hel del bra rabatter också :)

/Christian

10. Danni Efraim

Danni Efraim Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nixpix, jag fick dubbla poäng när jag bodde på Scandic förra sommaren. Vet att det även funnits 2x-kampanjer på Ticnet, flera taxibolag, och restauranger,

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!