Dubbla Eurbonus-poäng till Tallinn (extrapoäng)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av JSQ, 3 Februari 2016.

1. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte hittat det någonstans på hemsidan men det stod i mailet jag fick från SAS igår.

Tallinn – dubbelt upp
    Vare sig det är konst, klubbar eller trendiga restauranger du är sugen på, är Estlands huvudstad Tallinn en perfekt liten pärla. Ett tips är kvarteret Telliskivi, med kaféer, barer och roliga butiker. När du reser mellan Stockholm/Köpenhamn och Tallinn tjänar du just nu dubbla poäng* i SAS Go och SAS Plus. Res mellan 2 februari och 28 mars 2016.

* Utöver intjäning av ordinarie Baspoäng tjänar du lika många Extrapoäng mellan Köpenhamn/Stockholm/Oslo och Tallinn. Gäller nya och redan gjorda bokningar i SAS Go och SAS Plus under perioden 2/2-28/3 2016.

MarcusC, AtleFlyg och Jakob Österberg gillar detta.
  2. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kollade med min kontakt på EuroBonus och fick svaret att den skulle enbart promotas via email.

Smuffe och Jakob Österberg gillar detta.
  3. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De där emailen tenderar att inte landa i min inbox :(

4. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo, nu hittade jag det i en av inboxarna. Tur att jag prenumererar på de där nyhetsbreven till 5 olika e-postadresser...
    Men kanske dags för en egen tråd med dubbla poäng-kampanjen?

tallinn.jpg

olo, Smuffe och Silferlood gillar detta.
  5. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det en riktad kampanj tro?

6. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har ej fått ngt iaf.

7. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men kan den nyttjas av alla?

8. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Jakob Österberg yes, öppen för alla, gäller även per enkel resa. Bekräftat av min kontakt på EuroBonus.

Smuffe och Jakob Österberg gillar detta.
  9. Aurora

Aurora Medlem

Jeg pleier å få disse reklamemailene fra SAS - men nå har jeg ikke fått noe fra SAS Sverige siden 19 Janaur (med unntak av i dag når de spurte om jeg ikke skulle gjøre bonus challengen min snart). Er det noen som har fått flere mails fra SAS Eurbonus Sverige mellom 19 Januar og i dag? Blir litt bekymret for at jeg har ramla av lista...

Smuffe gillar detta.
  10. JSQ

JSQ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Just nu kan kommer man ToR Tallinn från ARN för 808kr som billigast . Om man sen har lite tur med OT kan man få en 3 000 poäng för en hyfsad summa i alla fall samt att man får se Tallinn om man nu vill och finner värde i det :)

Priserna verkar ha med mellokampanjen att göra, boka 5-7/2, res 29/2 - 31/7. Bara dubbla poäng på Tallinn fram till 28/3 :)

Last edited: 7 Februari 2016
    Smuffe, Alexander P och Jakob Österberg gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!