Senaste nytt

Dubbla Bonuskort på en flight, ett för uppgradering, ett för poängsamling

tourist

Medlem
Ahh, är det så! Bra att veta. Däremot uppgradering till Business ger högre bokningsklass..

Öh, nää...

Uppgradering med poäng, antingen i förväg eller på flygplatsen, ger intjänade poäng enligt originalbokningen. Uppgradering med OptionTown ger en ny biljett i den nya bokningsklassen och intjänade poäng enligt den nya biljetten.
 
Öh, nää...

Uppgradering med poäng, antingen i förväg eller på flygplatsen, ger intjänade poäng enligt originalbokningen. Uppgradering med OptionTown ger en ny biljett i den nya bokningsklassen och intjänade poäng enligt den nya biljetten.

Det är just så det blev för mig, uppgradering med Optiontown till business ger ny bokningsklass.
 

Silferlood

Medlem
Använder Optiontown så mycket jag kan och när jag fått min upgrade, sällan att jag fått nej, och då har C poängen ramlat in ganska snabbt, perfa! SAS & jag glada ;).
 

MHK81

Ny medlem
Öh, nää...

Uppgradering med poäng, antingen i förväg eller på flygplatsen, ger intjänade poäng enligt originalbokningen. Uppgradering med OptionTown ger en ny biljett i den nya bokningsklassen och intjänade poäng enligt den nya biljetten.

Låter lysande, då blir det OptionTown som gäller! :cool:
 
Toppen