Senaste nytt

Dubbelkabin i F ?

Flying P

Medlem
Ja och nej. Privat och personlig service men exempelvis Lufthansa har, enligt påstådda kundundersökningar, valt att gå på mer öppen kabin i F eftersom så kallade suites inte varit önskade av majoriteten av F-resenärerna.
 

bnr

Medlem
Singapore Airlines är väl de som har den bästa dubbelsängen. Etihad apartment går ju också att sova jämte varandra.
Läste en reserapport för inte så länge sedan där skribenten påpekade att det inte riktigt är en dubbelsäng och att man inte kan (bör?) sova i mitten eftersom man då får en mindre bekväm avskiljare i ryggen.
 

Flying P

Medlem
Läste en reserapport för inte så länge sedan där skribenten påpekade att det inte riktigt är en dubbelsäng och att man inte kan (bör?) sova i mitten eftersom man då får en mindre bekväm avskiljare i ryggen.
Givetvis, det är ju inte en Savoirsäng man ligger i. ;)
 
  • Gilla
Reactions: bnr

agehall

Medlem
Ja och nej. Privat och personlig service men exempelvis Lufthansa har, enligt påstådda kundundersökningar, valt att gå på mer öppen kabin i F eftersom så kallade suites inte varit önskade av majoriteten av F-resenärerna.

Jag ger inte mycket för sådana undersökningar. Hur många förändringar har inte SAS tex motiverat förändringar med någon undersökning som ingen känner till eller har svarat på?
 

FF#1

Medlem
Hittills har jag bara åkt själv i F, då vill jag ha privat men ändå kanske inte en stängd suite. Åker jag med sällskap så vill man i alla fall kunna kommunicera smidigt, som sagt tidigare mittplatser på LX med neddragen avdelare är inte optimalt men en bra kompromiss.
 
Toppen