Senaste nytt

Dubai - vad vill ni se i reserapport?

Per N

Medlem
Har du några erfarenheter av Ferrari World? Jag har läst en del dåliga omdömen från framför allt Formula Rossa med timslånga köer. Vi har planerat ett besök där i början av juni så frågan är om det kan vara lite lugnare pga lågsäsong.
 

Magnus_K

Medlem
Har du några erfarenheter av Ferrari World? Jag har läst en del dåliga omdömen från framför allt Formula Rossa med timslånga köer. Vi har planerat ett besök där i början av juni så frågan är om det kan vara lite lugnare pga lågsäsong.
Var typ öken och typ ingen där förra vecka sa min polare som bor i Abu Dhabi.
 

Magnus_K

Medlem
Brukar alltid se lite folk som ett plus :)
Exempelvis lite folk i en lounge är positivt då klagar man inte :)
Ha en hel nöjespark själv, låter ganska optimalt :)
 

Per N

Medlem
Hehe, så sant. Tack för info i alla fall. Nu kanske vi törs boka utan att oroa oss för köer åtminstone
 

MartinH

Medlem
Har du några erfarenheter av Ferrari World? Jag har läst en del dåliga omdömen från framför allt Formula Rossa med timslånga köer. Vi har planerat ett besök där i början av juni så frågan är om det kan vara lite lugnare pga lågsäsong.
Jag var där i mars. Då var Formula Rossa stängd, vilket ju såklart var lite trist. Jag vet inte om det var därför, men det var tämligen lite folk, i princip inte några köer alls. Åkte GT challenge 4 ggr på raken t.ex. :)
 
Toppen