Dubai hotell

Diskussion i 'Marriott International & Rewards' startad av Falcon71, 29 Augusti 2015.

1. Falcon71

Falcon71 Medlem

Hallå

Skall besöka Dubai för första gången, har ingen aning om någonting mer än att jag vill bo inom Marriott familjen och att dom andra i gänget vill bada / shoppa / bo centralt

någon som har koll ? har förstått att det verkar vara många stränder som är privata,

tack tack

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Frågan är vad som är "centralt". Dubai är uppdelat i olika stadsdelar och jag vet inte riktigt om man kan säga att det finns ett centrum.

Finns väl ett par trådar om Dubai redan, men mitt tips är att kolla på Marriott.com och se vad du hittar. Ingenting kommer att vara speciellt långt bort, så länge du inte bokar ett hotell långt utanför stan, så boka ett hotell med tillgång till strand så blir det nog bra, typ.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!