Senaste nytt

Dubai hotel kring påsk 2015

Magnus_K

Medlem
@Blomsternisse,
Tänk på att dom håller på med arbete ute i vattnet ett par hundra meter ut från stranden bara så du inte blir besviken och missnöjd över hotell i utsikt osv.
 
Skygglapparna är på.
Lite oklart vad jag har och förvänta mig då jag inte vet hur det ser ut men hoppas man hamnar "rätt" i hotellet.
Betyder det att stranden är mindre bra då?
 

Magnus_K

Medlem
Ni har inte private beach genom hotellet så det blir public beach, ligger en beach klubb inte så långt bort om ni vill kunna ta en drink eller liknande.
När ni ligger på stranden så kommer ni se diverse olika båtar så som muddringsfartyg osv som jobbar ett par hundra meter från strandkanten.
 

Moco

Medlem
Checkade precis in på Hilton Jumeirah Resort. Inte för att det blir något "resortande" för min del, men men.
Ingen överdådig lyx, men blev som HHD uppgraderad till en Svit på nionde våningen. Loungen var bra och stranden ser fin ut. Blir en löprunda imorgon bitti.
 

Magnus_K

Medlem
@Moco, finns en fin runda runt Marinan.
Hur ser det ut med maskiner ute i vattnet? Kan du ladda upp en bild på hur det ser ut från ditt hotell rakt ut och hur det ser ut åt höger mot Palmen så att säga.
Skulle vara spännande att se!
 

Moco

Medlem
Det är lite junk i vattnet, ja. Men inte så farligt från Hilton-sidan. Däremot är det ju en byggarbetsplats runtom. Men det är det ju oavsett var man är...
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    1 010,6 KB · Visningar: 296
  • image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 293
  • image.jpg
    image.jpg
    970,3 KB · Visningar: 293
Toppen