Du Business class medlem på SK1430 idag cph-arn !

Diskussion i 'Övrigt' startad av TorbjornMieden, 31 Januari 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    du får härmed priset som kvällens största i***.

Du kommer in med en oversize väska med business class tag på ett knökfullt plan och gör ditt bästa att vålda in väskan på rad4, inser att den inte ryms där och säger till din kollega/kompis med ett hånflin att " det där får minsan kabinen kärringen ta hand om " och går.

Kabin personalen kommer efter en stund och försöker hitta ägaren av denna väska och sen efterlyser just dig med businesclass.se taggen på bagaget i radiosystemet men du sjunker bara djupare ner i stolen din.
    Klockren reklam för forumet by the way.

När dom inte lokaliserat dig så väljer dom att plocka ner ditt bagage och transportera detta ner i cargo då först vaknar du och säger som svar på frågan hur du hade tänkt att dom skulle kunna stänga luckan till overhead utrymmet..nee men den måste någon ha flyttat på...
    jag satt på rad 5C och jag tillsammans med min kollega kunde inte missa din föreställning då du misslyckats med att få in din väska och kallar Pursern för kärring som gott kan ta hand om det du tydligen misslyckats med.

Du äger kort och gott ingen ryggrad, jag hade hoppats att flertalet av oss här på forumet är vana resenärer men hade tydligen duktigt fel på den punkten.

13 personer gillar detta.
  2. Mauricio

Mauricio Medlem

Land:
    Norge Norge
    Vilken medveten resenär.....

Tror knappast personen i fråga kommer träda fram.

3. Ja, det är dålig stil.

4. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ytters liten risk, kan han inte ha ryggrad att stå för den man gjort kommer han inte ha ryggrad att visa sig i den här tråden.

5. Marcus01

Marcus01 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Herregud, det finns folk till allt! Jag blir förbannad bara jag tänker på det...

1 person likes this.
  6. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Det var säkert någon från Milepoint som vill ge businessclass.se dåligt rykte :D

5 personer gillar detta.
  7. TreD

TreD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ännu ett skäl att inte ha Businessclass.se-träffar - pilsnern i all ära.
    Du (TM) skulle gått fram i galley och smygfluktat på manifestet.
    I det som nu måtte återstå av vårt samhälle (deriverat ur 'hålla samman') är skamstraffet det mest effektiva!

8. TreD

TreD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att hålla tråden varm - till varnagel för delinkventen! I will be back later.

Last edited: 1 Februari 2012
  9. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ojojojojojojojojoj.........

10. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag trodde man kunde placera flera vuxna människor på en och samma plats men det finns alltid ngr som förstör..ungefär som i rusningstrafiken på morgonen...

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!