Senaste nytt

Dr. Miles Workshop - mars 2015, men var?

lillemannen

Medlem
Kanske vi skulle ha en BC träff samtidigt i Malmö/Köpenhamn då Workshop redan har varit i Göteborg och Stockholm. Om så i fallet bör vi snart bestämma oss. Jag kan ev ordna lokal på Hilton CPH den 21 mars i så fall. Då Köpenhamn står på tur för nästa BC träff som sker i vår region. Vad säger ni? @Christian R @jumbooze @flying mm

I övrigt kvittar det mig om det blir i Göteborg, Sthlm, Malmö/Cph bara vi kommer överens snart.
 

011430121

Medlem
Dog denna tråd, håller på och bokar resa, men vill absolut inte missa detta.
Är det inte dags att "spika" vart och när?
Jag missade båda förra året.
 

Dr. Miles

Expert
Dog denna tråd, håller på och bokar resa, men vill absolut inte missa detta.
Är det inte dags att "spika" vart och när?
Jag missade båda förra året.
Jag ber om ursäkt för mitt frånvarande.

För mig det lutar åt:
  • Göteborg: lördag 21 mars 2015
  • Malmö/Köpenhamn: lördag 28 mars 2015
Jag tror inte det blir något problem med antal deltagare i Göteborg.
Frågan är hur många vill/kommer att delta workshoppen i Malmö/Köpenhamn.
 
Jag är intresserad av workshopen om den hålls i Malmö/Köpenhamn den 28:e mars. Eventuellt kan jag fixa ett konferensrum i centrala Malmö, men det ligger i en källare och är inte så flådigt som de flesta av er nog är vana vid. Meddela mig om jag ska kolla upp saken närmre.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Jag vill förtydliga att min tid för att ordna workshop är gratis men min resekostnad och eventuell kostnad för lokalen som volontärerna ordnar får ni dela mellan deltagarna.

Det blir tåg åtminstone på ena riktning oavsett om det är Göteborg eller i Malmö pga det är så få flighter på lördagar.
Om någon sitter med ett berg av SJ Prio poäng efter Säter-Borlänge run, hör av dig. ;)
 
Jeg ville meget gerne deltage i København, men BA First til Hong Kong er desværre ikke sådan lige at sige nej til... Jeg håber i får en god og ikke mindst lærerige dag!
 
Last edited:
Toppen