Senaste nytt

Dr. Miles Workshop i Stockholm: lördag 2017-MAY-06

TravelARN

Medlem
Tyvärr måste tacka nej för att frugan ska jobba imorgon och jag sitter barnvakt.

Jag kan inte sitta och titta live via Skype heller imorgon. Finns det någon möjlighet att spela in föreläsningen och sedan flera av oss kan få (ev. köpa) en kopia?

Tack @Dr. Miles och @NotRyan för en bra initiativ och all tid ni tar er för att arrangera eventet!
 

Smuffe

Medlem
Grymt trevligt initiativ @Dr. Miles och allt engagemang från dig och @NotRyan för vad ni gör och ställer upp på oss andra. :)

Jag har skickat ett PM till @NotRyan för att kunna delta på distans imorgon så jag ser fram emot ett gott rött och en mycket trevlig tillställning då jag inte är i Stockholm förrän om c:a två veckor eller på Friends förrän 29/5.

Vi ses i etern imorgon. :)
Trevlig afton!
 

Thornado

Medlem
Tragiskt nog så har jag fått förhinder så här i sista stund så jag kan inte komma. Hade sett fram emot detta och är säker på att ni andra får en mycket trevlig och givande eftermiddag. Boka några roliga resor nu!
 
Jag blir ev lite sen. Räddningstjänsten blockerade vägen ut hemma så min trafik buffert tid blev sämre och trafik är det.
 
Toppen