Dr. Miles Workshop i Stockholm: lördag 2014-MAR-08

Diskussion i 'Övrigt' startad av Dr. Miles, 29 Juli 2013.

1. Dr. Miles Workshop

Datum: lördag 2014-03-08
    Tid: 13.00 -- ca. 16.00
    Plats: Mårbackagatan 11 i Farsta (Stockholm). Busshållplatsen som heter Telia ligger alldeles utanför huset. Fri parkering gäller på gatan utanför om någon kör bil...

Förberedelse av deltagare:
    • Ta fram en eller flera frågor som du vill ställa. Gärna en verklig problem/bokning som du har eller tänker att boka.
    • Ta med egen laptop alternativt surfplatta som du kan kolla matrix.itasoftware.com.

---

agehall föreslåg seminarier eller workshop om IATA biljett/sökning på ITA/hur man hittar deals/sökning&bokning av bonusresor.

Vilken inriktning ska BusinessClass.se events ha? - Page 11

Jag tycker att det är en utmärkt idé!
    Jag är inte bra person att förbereda/göra seminarier. Om jag får börja med dagens bikt har jag aldrig gjort PowerPoint presentation. :eek:
    Däremot kan jag ta emot frågor på plats och svara/lösa det där.

Vilket innebär att det blir mindre grupp åt gången annars hinner jag inte svara på allas frågor. Max 8 personer åt gången.

Önskemål från min sida:

• Varje deltagare tar med sin laptop alternativt surfplatta så att jag kan hjälpa/guida er på plats.
    • Varje deltagare får förbereda frågor som ni vill ställa/lösas.
    • Tiden som krävs är ungefär ca 3-4 timmar utan lunch/middag/afternoon tea.
    • Vi behöver volontär som ordnar lokal, alternativt tar hand om kontakt med restaurang med separat rum där vi kan ha workshop.
    • Det underlättar mycket för mig om webbläsaren är Opera. :)

Om det är i Stockholm kan jag göra det gratis för min tid. Andra kostnader får deltagarna kan dela på.

Last edited: 24 Februari 2014
    19 personer gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan kolla ifall det finns möjlighet att låna konferensrum på jobbet (som ligger vid karlaplan) en helg nästa gång jag är inne på kontoret, om ingen annan har bättre förslag.

7 personer gillar detta.
  3. Augusti fungerar inte för min del. Jag är bortrest nästan hela augusti.
    Tidigast möjligt datumet är första veckan i september.

4. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta låter som en fantastisk idé tycker jag. September låter också ännu mer fantastiskt, då min enda resa inbokad i September inte sker förrän 26 September, så om man skulle få nöjet att medverka vore det riktigt kul. :)

5. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade varit grymt att få vara med vid ett gyllen tillfälle som detta med så kunniga personer då jag har mycket att lära mig om hur man söker och hittar bra biljetter med hjälp av IATA.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Augusti är rätt körig för min del också, så september låter väl som en bra plan. Ja ska som sagt kolla ifall jag kan ordna lokal.

7. Utmärkt idé! Jag är på. :) September blir bra, ska åka på Swiss-dealen till BKK i början av oktober. :cool:

8. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter ju som ett utmärkt initiativ då jag har en semestervecka i november att fylla med något roligt :D

9. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter kanon. Jag är på. Om @agehall kan kolla tillgänglig på lokal i September så kanske man kan spika datum snart :)

10. Olle A

Olle A Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jätteintressant ! Hoppas på 14-15 september. Vi får väl se till att det finns te till Dr. Miles så han orkar med våra konstiga frågor.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!