Senaste nytt

Drömresemål, ännu ej besökta

ulagun

Medlem
Cook Is. är paradiset på jorden, ska dit igen när tid och ekonomin tillåter.
Denna flygning gör man helst inte i economy!
Galapagos är ett drömresemål.
Mongoliet lockar mig men inte hustrun.
 

Snosken

Medlem
Hawaii - Tycker man verkar ha en skön och lugn attityd där (men det kanske bara är nåt jag fått för mig)

Jamaica - Slumra i en hängmatta och lyssna på soft musik...skulle va gött.

Kenya alt annat bra Safari land (har konstigt nog aldrig varit i Afrika, fast det blir det snart ändring på iofs =) )
 

Alx

Medlem
Galapagos är mitt drömresmål! Varför vet jag inte riktigt. Är inte direkt något fan av vare sig djur eller natur i vanliga fall. Men det verkar vara något alldeles speciellt där...

Åker dit i december!
 

Igorius

Medlem
Kazakstan står definitivt på listan - anledningen till att jag inte varit där ännu är den (i alla fall tidigare) så betungande visumprocessen (att ansöka på plats vid ambassaden i London kräver viss planering). Nu verkar det i alla fall som att ansökningar per post accepteras, vilket såvitt jag förstod det inte gick när jag kollade för något år sedan.

Sen är jag lite sugen på att besöka i stort sett alla andra länder som jag inte varit i också.
 
Jag vill besöka USA, 1-2 månader där man bilar igenom landet, inte bara New York och storstäder utan få se det "riktiga" Annars är väl Nordkorea någonting som känns väldigt coolt & skrämmande på samma gång.
 

Dr. Miles

Expert
Det är bra att veta andras drömresemål.
Om det finns tillräckligt många intresse till viss destination, kanske jag kan börja leta efter deals dit. :)
 

agehall

Medlem
Jag vill besöka USA, 1-2 månader där man bilar igenom landet, inte bara New York och storstäder utan få se det "riktiga"

Aha! Du menar skog och majsfält? ;) Det finns säkert höjdpunkter inne i USA, men de är nog få...

Själv har jag Hawaii, Cook Islands och Nya Zeeland på listan. Får väl se när man får tid, ork och råd att beta av dem.
 
Toppen