Double up flights SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av assecories, 30 Juli 2014.

1. assecories

assecories Medlem

Hej, jag vet inte om det är jag som har missat någon kampanj men på alla flighter jag företagit under juli månad med SAS får jag dubbla poäng med texten "double up flighs". Oavsett destination. Vet ni vad det är för något?

20140730_125522000_iOS.jpg

2. Holgersson

Holgersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ingen generell kampanj i alla fall. Jag har sex flighter i juli med bara vanliga poängen på.

3. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inget jag fått - så det borde varit en riktad kampanj (eller så rör det flighter till och från Köpenhamn och det har jag inte haft några)

4. NotRyan

NotRyan Medlem

Du har inte fått något dubbelpoäng-erbjudande för en månad som du anmält dig till?

1 person likes this.
  5. assecories

assecories Medlem

Inte vad jag minns nej. Jag har flighter från GOT till Arlanda, Köpenhamn, Helsingfors, Kiruna, Paris nu i juli. Både i plus och go, alla bokningsklasser ger dessa dubbla poäng.

6. assecories

assecories Medlem

Får det oavsett om jag åker via CPH eller ARN. Skall till OSL imorgon, skall se om det ger samma sak då.

7. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul för dig. Nej då, jag är inte bitter ;)

2 personer gillar detta.
  8. Holgersson

Holgersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror att vissa har fått erbjudande från SAS om dubbla poäng på alla flighter under en viss månad, detta dock efter att ha klagat på något (och därmed fått det som kompensation). Kan det vara något sådant?

10. assecories

assecories Medlem

Nej, jag kan inte minnas att jag har klagat och fått ett sådant erbjudande. Märkligt, man får hoppas att de dubbla poängen kommer att bestå ;)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!