Senaste nytt

Double points on stays of two nights or more

Xpressen

Medlem
Min bokning av Park Inn Heathrow blev billigare (57,00 GBP + 5.000 poäng -> 52,50 GBP + 5.000 poäng) efter ombokning.

Bokade också om nu för säkerhetsskull.

Passade oxå på att boka om en stay på 4 dagar i september som va 105€ billagare nu än när jag bokade den för 2 veckor sedan..
 

Xpressen

Medlem
Notera också att dubbla poäng inte riktigt är hela sanningen utan gäller endast för dem som är RRC. För platinum är det endast 5 extra poäng per USD.

"Points will be awarded and doubled based on the standard Club-level points awarded of 20 points perU.S. dollar spent (not adjusted to Silver/Gold/Platinum tiers), thus earning 40 points per U.S. dollar spent. There is no earning limit."
 

palmen

Moderator
Har två nätter med start imorgon, får se om man får för dom då det bokats för flera månader sedan.
 

Mikeswede

Medlem
Notera också att dubbla poäng inte riktigt är hela sanningen utan gäller endast för dem som är RRC. För platinum är det endast 5 extra poäng per USD.

"Points will be awarded and doubled based on the standard Club-level points awarded of 20 points perU.S. dollar spent (not adjusted to Silver/Gold/Platinum tiers), thus earning 40 points per U.S. dollar spent. There is no earning limit."



Jag läser det som 35+20 poäng för platinum. I mina ögon blir det då dubbla poäng på basdelen men inte på platinum bonusen.
 
Toppen