Dorsia i Göteborg ansluter sig till Small Luxury Hotels

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av David, 1 September 2016.

1. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Groggman, Winquman, Siljevm och 2 andra gillar detta.
  2. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg mailet och undrar hur nytt det egentligen är.
    Dom har funnits på SLH minst en månad (då jag kollade på hotell för mitt helgbesök senare denna månad)

3. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Senaste mailat om nya hotell kom i början på juli så de har nog blivit medlemmar sedan dess kan man tänka. Ganska nytt skulle jag därför säga.

4. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Positiv indikation! Det går inte att neka att Dorsia har en väldigt säregen och välpolerad hård produkt så de passar nog bra in i SLH.

Siljevm gillar detta.
  5. Henrik_B

Henrik_B Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, att Dorsia skulle bli SLH's val i Göteborg var givet, även om rummen är i minsta laget. Dock är frukosten där helt makalös!

Wyll gillar detta.
  6. Wyll

Wyll Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja Dorsia och deras frukost är ett måste även om ni bor på ett annat hotel i närheten..

7. Gillar också frukosten. Har dock ätit på restaurangen o måste säga att det var en besvikelse...såväl mat som service.

8. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Restaurangen kan vara lite ojämn, ibland är den väldigt bra och ibland fallerar det lite. Överlag tycker jag ändå att det brukar bli bra så ge den en chans till!

För de som gillar GT är det ett bra ställe att besöka

9. Får göra ett försök :) Många bra matupplevelser i Göteborg annars....kanske fler än på någon annan plats jag besökt.

Jakob Österberg gillar detta.
  10. Moco

Moco Medlem

Jag håller helt med med. En drink där är ok, men varken mat eller service klarar att leva upp till, i min mening, acceptabel nivå. Finns långt bättre alternativ i Göteborg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!