Dolly Parton 23/6-2014 för 8.000 Eurobonuspoäng

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av johhenrik, 4 Juni 2014.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänkte bara informera om att SAS har sänkt priset på Dolly Parton-eventet de har på sin nya eventsida. Det kostade 10.000 poäng förrut, men har nu sänkts till 8.000. Inte en enda person har nappat på erbjudandet, som det finns 100 biljetter till.

Iaf, om någon är sugen så kan man ju säkert avvakta närmare "slutdatum" och kanske plocka upp biljetterna ännu billigare. Personligen tycker jag 8.000 EuroBonus-poäng känns dyrt för en konsertbiljett, men det kanske jag inte skulle tycka om det var en artist jag skulle vilja se. :)

Jag är ju bara EBG, men jag antar att detta event finns för EBD också, samt säkert för EBS, med tanke på att ingen nappat.

https://gold.flysas.com/events

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skumt att INGEN nappat på erbjudandet. Så dåligt är det ju inte ens för 10k imho.

3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För EBD tror jag priset varit 8.000 hela tiden och där finns 38/50 platser kvar.

4. djacobsson

djacobsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Diamonds är Dollys sweetspot!

2 personer gillar detta.
  5. erc

erc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur hittar jag dit som icke EBG?

6. Hade garanterat betalat 8.000p för detta, om jag haft någon status inom Eurobonus. Jag har poäng som bara ligger och skräpar, och troligen blir det inga bonusresor med SAS...

Egentligen är det inte min musiksmak, men Dolly Parton är ett geni (kanske främst som låtskrivare). En artist som borde få mer uppmärksamhet, även av de generationer som föddes efter 1970 :)

PS. Om det gäller vanliga pengar så väljer jag dock andra artister.

7. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova att maila SAS events på: support@plusdeal.dk och fråga om du kan få köpa en eller flera biljetter trots att du inte har status. Som sagt, de flyger ju inte iväg direkt... 100 av 100 kvar fortfarande.

8. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!