Djungelns Lag SAS Business/Gold incheckningsdisken på Arlanda?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av TorbjornMieden, 25 Maj 2013.

1. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara jag el är det djungelns lag som råder fn på ARN och SAS incheckning ?

Jag blev nästan nockad av en hrmm " dam " som stod i kö längst bort till höger och sen gjorde ett tvårkast över till incheckningsdisken längst bort till vänster som just blev ledig när jag stod brevid henne.

Helt sjukt va folk håller på, är det en kö som gäller till alla diskar el är det 4 separata köer till 4 st diskar..någon som vet ??

2. Andas in, andas ut... Lugn å fin nu i solskenet, kanske inte "Damen" förstod bättre... ;)
    Är nog inte bara på ARN dessa "trängsel typer" finns, har sett dom på otaliga ställen när man rest.

3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur vet du att han trängde sig? OP säger ju att disken blev ledig så då var det väl ok? Sen att hon gjorde det på ett osmidigt sätt är väl en annan sak.

4. olsson

olsson Medlem

Land:
    Norge Norge
    Minns hur alla stod i Business/Gold kön på GOT. Var väl 20 pers eller liknande och inte en kotte står i Economy/Bag drop. Is i magen ställer jag mig ändå, jag är ju svensk, i kön. Precis då kommer SAS-personal som skickar iväg alla eftersom ingen var business eller gold, sagt och gjort, en minut senare var jag först i kön.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!