Senaste nytt

Djibouti Palace Kempinski

F

FCT

Guest
Hade det bara stått "Hela denna artikel är en annons från XX" så hade jag inte brytt mig.
 

dashboard

Administrator
Hei, synes dette er trist lesning. Dette er en seriøs recension fra en akkreditert reisejournalist som tidligere jobbet for Conde Nast og som reiser ca 400.000 miles i året. Jeg forstår ikke hvorfor enkelte skal ha dette til å være kjøpt reklame. Om det forekommer slikt, skal vi selvsagt merke det.

De som ikke har tillit til våre publiseringer, til tross for våre innstendige presiseringer om hvordan vi driver og skal drive vår virksomhet, er velkomne til å bruke sin tid andre steder. Slik jeg ser det, er dette snakket, slik det er fremstilt, bare ødeleggende for BC.

Jeg tar kanskje sterke ord i min munn, men vi kan ikke holde på slik på hver seriøst innkjøpte artikkel / review. Når det er sagt, vil jeg bare presisere nok en gang: dette er ikke reklame...

BusinessClass hälsar Ramsey Qubein välkommen - BusinessClass.se
 

olo

Medlem
De som ikke har tillit til våre publiseringer, til tross for våre innstendige presiseringer om hvordan vi driver og skal drive vår virksomhet, er velkomne til å bruke sin tid andre steder.
Nu kanske jag inte förstår norskan så väl, men ber du mig (och andra) att sluta hänga på BC.se om vi inte gillar denna typ av artiklar?

Om det är så tror jag att ni lika gärna kan lägga ner BC.se med en gång...
 

johan_fbg

Medlem
Om den artikeln riktar sig till BC:s målgrupp ser jag två alternativ:

1) Man har ingen koll på vem som använder BC.
2) Man vill att andra typer av användare ska söka sig hit.

Hade jag velat läsa en sådan här artikel kunde jag lika gärna bläddra i senaste resemagasinet när jag sitter hos frisören.
 

Jensik

Medlem
Nu kanske jag inte förstår norskan så väl, men ber du mig (och andra) att sluta hänga på BC.se om vi inte gillar denna typ av artiklar?

Om det är så tror jag att ni lika gärna kan lägga ner BC.se med en gång...

Du förstod dessvärre hans norska rätt. "Lite" fel attityd tycker även jag.

Även om BC själva inte får intäkter av denna reklamartikel så får väl Ramsey det, tror knappast någon som reser så mycket som Ramsey skulle kunna lovorda ett hotell så mycket utan att få något för detta. Man hittar ju alltid något som inte är helt hundra även på de mest exklusiva hotellen.

Trist att utvecklingen på BC går åt detta hållet. Det är knappast vad @Martin Björnström & co hade i tankarna när de startade sidan :(
 

Jensik

Medlem
Även om det stämmer vad du säger @dashboard så hår du tyvärr skrivit en riktig textbook exempel av hur man INTE borde bemöta kritik från sina kunder...... Tror tyvärr också att det här misslyckande kommer att har stora konsekvenser för hela webbplatsen....

Instämmer till fullo, de skjuter sig rejält i foten genom att skriva sådana ogenomtänkta kommentarer (och reklamartiklar för den delen;))
 

matte_ante

Medlem
De som ikke har tillit til våre publiseringer, til tross for våre innstendige presiseringer om hvordan vi driver og skal drive vår virksomhet, er velkomne til å bruke sin tid andre steder.

Ja, självklart kan jag göra vad jag själv önskar med min tid. Men att så många ändå bryr sig borde ni se som en styrka snarare än ett problem.

Inser ni inte bekymret med såna här totalt okritiska publiceringar så blir det nog så som ni önskar tids nog.
 

jumbooze

Medlem
@Holmion / Ramsey Q:
In all fairness, could you with all your travel experience pitch in here.
Did you find anything that the hotel could improve? Or was this the best hotel with no remarks?
I think the lack of "cons" and a long list of "pros" triggers the "ad-sense" for readers here.
Instead of having this snowball could you pitch in with your views?
 
Toppen